در آیین افتتاح دو خانه هلال اندیمشک مطرح شد؛

ضمانت توسعه کشور در گرو تربیت جوانان پرنشاط امیدوار و توانمند است+ببینید

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۸:۵۳
کد خبر: ۸۹۱۳۲۹
ضمانت توسعه کشور در گرو تربیت جوانان پرنشاط امیدوار و توانمند است+ببینید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در آیین افتتاح دو خانه هلال در اندیمشک، گفت: جوانان سرمایه های یک کشور هستند و با احداث خانه های هلال و بهرگیری از ظرفیت جوانان و توانمند سازی آنان، می توان گامی بلند در توسعه کشور برداشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، ظهر امروز با حضور علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، علی پهلوان معاون امور جوانان، زهرا بهاروندی سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک دو خانه هلال در اندیمشک افتتاح شد.

این دو خانه هلال در شهرک"بنوار ناظر" و شهر"حسینه" تجهیز و به بهربرداری رسید.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از  مردم شهرک بنوار ناظر و شهر حسینه بابت توجه به جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: مجموعه هلال نهادی مردمی است و از اقشار مختلف شکل می گیرد و وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارد.

او با تشریح فعالیت های خانه های هلال، گفت: خانه های هلال با ایجاد توانمندی، مصونیت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی در جامعه بر عهده دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: آموزش و افزایش تاب آوری در جامعه و نگاه ویژه به فعالیت های اجتماعی از دیگر محور های فعالیت خانه های هلال است

خدادادی با اشاره به نقش جوانان در هلال احمر، تصریج کرد: جوانان در هلال احمر نقش محوری داشته و با کار، تلاش مستمر آشنا می شوند، در همین راستا همه باید تلاش کنیم جوانانی برومند و توانمند برای آینده کشور تربیت کنیم.

او ادامه داد: جوانان سرمایه های هر کشوری هستند و اگر جوانان امید، نشاط، توانمندی و روحیه بالایی نداشته باشند، آینده و توسعه آن کشور به مخاطره خواهد افتاد.

مدیر عامل جمعیت  هلال احمر خوزستان در پایان بیان کرد: مقام معظم رهبری با اتکا به جوانان و توانمندی آنان در کشور ۴۰ سال دوم انقلاب را بهتر و شکوهمندتر از ۴۰ سال اول آن دانسته است.

 

 

 

 

 

نظر شما