سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

از بازی فوتبال امتناع کردیم و گل خوردیم

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۶:۴۵:۵۷
کد خبر: ۸۹۱۷۷۸
از بازی فوتبال امتناع کردیم و گل خوردیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: در نیمه دوم از بازی کردن فوتبال و آنچه که دستور داده بودم امتناع شد و این امر سبب گل خوردن مان شد.

به گزارش خبر نگار برنا از آبادان، سرمربی  مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی یک بر یک تیمش در یکی از دربی های خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان با حضور در کنفرانس خبری پس از این دیدار، اظهار کرد: تا زمانی که بازی مساوی نبود، خوب بودیم ولی بعد از گل، خوب نبودیم و به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می گویم.

او گفت: در نیمه اول وقتی با سیستم لوزی بازی می کردیم، از گوشه ها خوب استفاده شد. ولی وقتی سیستم را عوض کردیم، مدافعان نمی توانستند برگشت خوبی داشته باشند. اگر ما از انجام فوتبال امتناع کنیم، این نتیجه طبیعی است. ولی وقتی گل خوردیم دوباره برای زدن گل به جلو رفتیم. چه کسی می تواند، این را درک کند.

اسکوچیچ در پاسخ به سوالی در مورد عقب کشیدن تیم و دلیل آن بیان کرد: شما هر سال لیگ را با 6 امتیاز شروع می کردید؟! چرا من گناهکارم؟ من نمی توانم در این مورد توضیح دهم. بعد از گل بازیکنان از بازی کردن امتناع کردند. 70 سانتر کردند و اگر 70 سانتر روی دروازه شود، یکی باید گل شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد تعطیلی دو هفته ای لیگ، افزود: ممکن است دو سه روز به بازیکنانم استراحت بدهم. ما دو ماه کار کردیم ولی شرایط خوبی نیست و ما باید این را بدانیم. ما اینجا هستیم و می توانیم صحبت کنیم. چهار امتیاز داریم. چهار امتیاز خیلی خوب است، با توجه به عدم دریافت هیچ گونه مبلغی تا این لحظه و شرایطی که در باشگاه داریم.

او ادامه داد: من امروز بیش از شما از بازی ناراضی هستم ولی باید صادق باشم؛ مسجدسلیمان شایسته مساوی بود. ما خودمان، خودمان را تحت فشار قرار دادیم و بازیکنان از بازی کردن امتناع کردند.

لازم به ذکر است که شامگاه جمعه یک دیدار از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، هفته دوم بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با نتیجه مساوی یک بر یک همراه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز