شهردار شادگان خبر داد:

بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری برای استقبال از ماه محرم

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۷:۲۷:۳۷
کد خبر: ۸۹۲۳۱۹
بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری برای استقبال از ماه محرم
شهردار شادگان از بسیج تمامی امکانات مدیریت شهری برای استقبال از ماه‌ محرم در این شهر خبر داد.

حسن مزبانی پور امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه‌ محرم، اقدامات لازم در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

او در رابطه با خدمات دهی شهرداری در ماه محرم، گفت: خدمات دهی شهرداری شادگان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع)، از پیش از شروع این ماه، آغاز و تا پایان ایام سوگواری ادامه دارد.

شهردار شادگان افزود: فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی توسط شهرداری شادگان ویژه این ایام در حال انجام است.

او ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با نیروهای عمرانی و خدماتی، فعالیت هایی از قبیل آسفالت، لکه گیری،  پیاده رو سازی مسیرها به منظور سهولت در عبور و مرور عزاداران در حال انجام است.

مزبانی پور بیان کرد: همچنین پاکسازی عمومی مخصوص این ایام شامل شستشو و پاکسازی مسیرها و درب مساجد و حسینیه ها، هرس درختان، جمع آوری نخاله های مازاد از معابر، لایروبی جوی ها در حال انجام است.

او با بیان این که نیرو های خدماتی همواره و به خصوص در این ایام بیش از پیش مشغول پاکسازی و نظافت سطح شهر می باشند، گفت: پاکیزه نگه داشتن شهر بدون همراهی و همکاری مردم امکان‌پذیر نیست.

شهردار شادگان در پایان از شهروندان خواست تا در نظافت و پاکی شهر به خصوص در روزهای دهه اول ماه محرم همکاری لازم را با نیروهای خدماتی شهرداری داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز