هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور؛

برد رویایی سایپا تهران و شکست سنگین نفت آبادان در خانه

۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۲۳:۲۰:۵۴
کد خبر: ۸۹۴۹۹۰
برد رویایی سایپا تهران و شکست سنگین نفت آبادان در خانه
تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان از مهمان خود هشت گل دریافت کرد و به رکورد سه شکست در لیگ دست یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، از هفته چهارم تیم پالایش نفت آبادان میزبان سایپا تهران بود که این دیدار با شکست سنگین نفتی ها به پایان رسید.

در این دیدار که جمعه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد، زردپوشان آبادان با نتیجه هشت بر دو نتیجه را واگذار کردند تا در چهارمین هفته این رقابت ها یک پیروزی و سه شکست را به ثبت برسانند.

در همین راستا سایپایی ها در یک بازی هجومی توسط شهین افلاکی سه گل، فرشته کریمی دو گل، آرزو صدیقیانی زاده، مارال ترکمان و یاسمن پاکجو هر کدام یک گل در برابر نفتی ها گل زنی کردند تا مجموعا با هشت گل در آبادان به پیروزی برسند و با چهار پیروزی، 17 گل زده و پنج گل خورده با تفاضل گل 12، درپایان هفته چهارم بدون شکست و با 12 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی باقی بمانند.

همچنین دو گل نفتی ها را در این دیدار راحله رفیعی به ثمر رساند.

این دیدار با قضاوت لیلا آقاجانلو، سمیه یدی و زینب بارانی برگزار شد.

لازم به ذکر است که تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با یک برد و سه شکست و جمعا هفت گل زده و 23 گل خورده، با تفاضل گل منفی 16 در پایان هفته چهارم در جایگاه دهم قرار گرفت.

مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان پیش از این و در زمان معرفی"خدیجه بهبهانی" به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، اظهار کرده بود: در فصل گذشته ۷۰ درصد تیم را از بازیکنان بومی انتخاب کردیم.

احمد پارو گفته بود: امسال نیز بدلیل کاهش هزینه ها مجبوریم بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کنیم تا بودجه مدیریت شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز