مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تاکید کرد:

لزوم توجه نهادهای حمایتی به زنان مناطق کم برخوردار حاشیه‌ اهواز

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۱:۴۴
کد خبر: ۸۹۸۷۴۰
لزوم توجه نهادهای حمایتی به زنان مناطق کم برخوردار حاشیه‌ اهواز
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خواستار توجه نهادهای حمایتی به زنان واجد شرایط در محلات حاشیه‌ای و کم‌برخوردار اهواز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سیده فرانک موسوی در جلسه شورای اجتماعی که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در گزارش‌های ارایه شده از سوی دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی نکته قابل توجه، آمار زنان سرپرست خانواری است که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند.

او گفت: از موارد مورد توجه در این گزارش‌ها؛ آمار بی‌سوادی زنان بیشتر از مردان است و باید دستگاه‌های متولی به ویژه بخش نهضت سوادآموزی و آموزش پرورش در این زمینه اقدام کنند.

موسوی با اشاره به زنان سرپرست خانوار در این مناطق، افزود: نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای باید زنانی که شرایط لازم دارند را تحت پوشش خود قرار دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بیان کرد: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای 500 زن در محلات حاشیه‌نشین اهواز اجرا شده که رو به اتمام است اما منطقه عین دو جزو این طرح نبوده است.

موسوی در پایان تصریح کرد: استانداری خوزستان با راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری، وظایف حاکمیتی خود را انجام می‌دهد اما این گزارش‌ها باعث می‌شوند که دستگاه‌های متولی بیشتر به وظایف خودشان توجه کنند و این وظایف را به صورت ویژه انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز