استاندار خوزستان بیان کرد:

شرایط مرزهای خوزستان برای جمعیت پیش بینی شده امسال مهیا است/رویداد اربعین آزمونی برای دستگاه های اجرایی استان است

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۶:۵۲
کد خبر: ۸۹۹۲۹۸
شرایط مرزهای خوزستان برای جمعیت پیش بینی شده امسال مهیا است/رویداد اربعین آزمونی برای دستگاه های اجرایی استان است
استاندار خوزستان گفت: رویداد اربعین امسال آزمونی برای دستگاه های اجرایی استان است چرا که هم مسایل بازسازی سیل هم زلزله مسجدسلیمان و هم این رویداد بزرگ فرهنگی را در پیش رو داریم که امیدواریم با عنایت ایمه اطهار(ع) از این آزمون ها سربلند خارج شویم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز سه شنبه در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، خطاب به روئسای کمیته های مربوطه اظهار کرد: امسال با توجه به لغو روادید و افزایش احتمالی زایران لازم است آمادگی های لازم را داشته و امکانات را بسیج نمایید. بویژه کمیته زیرساخت در این رابطه اقدامات جدی انجام دهد همچنین سایر کمیته ها از جمله فرهنگی، اسکان، تغذیه، امنیتی و انتظامی برای خدمت بهتر به زایران تلاش نمایند.

او گفت: این گردهمایی نشانه اقتدار اسلام و تشیع است و هر چه باشکوه تر برگزار شود نقشه های دشمنان ما نیز خنثی خواهد شد و همه باید دست به دست دهیم و شرایط خدمت به زایران اربعین حسینی را فراهم کنیم.

استاندار خوزستان افزود: امیدواریم همه در این زمینه به وظایف خود عمل کنند و بوِیژه مسوولان کمیته ها بدون رودربایستی پیگیر کارها باشند.

رییس ستاد اربعین حسینی خوزستان بیان کرد: در طول سه سال اخیر شرایط در مرزهای خوزستان نسبتا برای جمعیت پیش بینی شده امسال مهیا شده است البته امسال با برداشته شدن ویزا استقبال مردم بیشتر خواهد شد.

شریعتی اضافه کرد: البته امسال مرز خسروی هم گشایش یافته و عمدتا بار ترافیک را از مرز مهران کم می کند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: رویداد اربعین امسال آزمونی برای دستگاه های اجرایی استان است چرا که هم مسایل بازسازی سیل هم زلزله مسجدسلیمان و هم این رویداد بزرگ فرهنگی را در پیش داریم که امیدواریم با عنایت ایمه اطهار(ع) از این آزمون ها سربلند خارج شویم.

رییس ستاد اربعین حسینی خوزستان در پایان تصریح کرد: اداره کل امور شهری استانداری شهرداری ها را موظف نماید هر دو مرز خوزستان را فعالانه مورد پشتیبانی قرار دهند، همچنین سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.

لازم به ذکر است که در ابتدای این نشست که به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد، مسوولان هر یک از کمیته های ستاد، گزارشی از آخرین اقدامات و آمادگی های خود ارایه دادند.

خوزستان دارای دو مرز چذابه و شلمچه برای تردد زوار اربعین است که مرز شلمچه علاوه بر زوار ایرانی، تنها مرز ورود و خروج زوار خارجی نیز است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز