معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

صدور ۱۴ هزار کارت سوخت خودروهای پلاک اروندی

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۵:۱۷
کد خبر: ۸۹۹۷۹۰
صدور ۱۴ هزار کارت سوخت خودروهای پلاک اروندی
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند گفت: 14 هزار کارت سوخت خودروهای پلاک اروندی با کد 33 صادر و از طریق پست در حال ارسال به متقاضیان است.

سید علی موسوی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از جلسات متعدد با شرکت پژوهش و توسعه ناجی، پلیس راهور و شرکت پخش فرآورده های نفتی، صدور کارت های سوخت خودروهای اروندی با کد مذکور در حال انجام است.

او با بیان اینکه پردازش اطلاعات خودروهای پلاک قدیم اروندی نیز توسط این شرکت ها در دست اقدام می باشد که پس از طی شدن مراحل اولیه به سازمان منطقه آزاد اروند تحویل داده خواهد شد، گفت: به مالکان خودروهای اروندی توصیه می شود کلیه بدهی ها و عوارض سالیانه خودروهای خود را  تسویه نمایند، همچنین مالکان خودروهای وکالتی نیز نقل و انتقالات های لازم را انجام دهند تا هنگام مراجعه برای دریافت کارت سوخت با مشکلی مواجه نشوند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند افزود: تمامی اطلاعیه های که در این خصوص صادر می شود، از طریق پرتال اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد اروند و خبرگزاری ها در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، لذا این افراد توجه داشته باشند و به سایت ها و دلالان اینترنتی که قصد سوء استفاده دارند، اعتماد نکنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان تاکید کرد: کلیه پرداخت ها نیز باید از طریق سامانه Https://car.arvandfreezone.com انجام شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز