مدیرکل راه‌ آهن جنوب خبر داد:

جا به جایی رایگان زایرین اربعین از خرمشهر به شلمچه

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۸:۲۷
کد خبر: ۸۹۹۸۴۸
جا به جایی رایگان زایرین اربعین از خرمشهر به شلمچه
مدیر کل راه‌آهن جنوب گفت: جا به جایی زایرین اربعین حسینی از خرمشهر به شلمچه و بالعکس به مدت ۲۰ روز به صورت ۲۴ ساعته و رایگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالکریم درویش زاده مدیر کل راه‌آهن جنوب با اعلام این خبر اظهار کرد: راه‌ آهن جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای جابه‌جایی زایرین اربعین از اقصی نقاط کشور را دارد.

او گفت: به‌ منظور پیشگیری از وقوع ازدحام و بسته شدن جاده‌ها، به مدت ۲۰ روز و به‌ صورت ۲۴ ساعته و رایگان اقدام به‌ جا به‌ جایی زایران از خرمشهر به شلمچه و بالعکس خواهیم کرد.

درویش زاده افزود: قطاری که در مسیر خرمشهر به شلمچه و بالعکس به‌کارگیری می‌شود، متناسب با نیاز هر نیم ساعت یک‌بار بین خرمشهر و شلمچه تردد کرده و زایران را جا به‌ جا می‌کند.

مدیر کل راه‌آهن جنوب بیان کرد: علاوه بر قطار‌هایی که در استان و خارج از استان تردد دارند، قطار‌هایی مطابق با نیاز و تقاضا در ایام اربعین اضافه خواهیم کرد که اقدام به‌ جا به‌ جایی مردم از دیگر استان‌ها به خرمشهر خواهند کرد.

درویش زاده در پایان با بیان اینکه نمازخانه‌ها و ایستگاه‌های مسیر به‌منظور خدمت‌رسانی به زایران تجهیز شده اند، تصریح کرد: در مرز شلمچه به‌ منظور پذیرایی از زایرینی که با قطار تردد می‌کنند، اقدام به راه‌اندازی موکب خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز