سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

با مشکلات مالی زیادی مواجه هستیم/زمان کمی برای ریکاوری داشتیم/نتیجه گرفتن در برابر ذوب آهن شرایط خاص خود را دارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۱:۴۳:۱۶
کد خبر: ۹۰۰۲۵۷
با مشکلات مالی زیادی مواجه هستیم/زمان کمی برای ریکاوری داشتیم/نتیجه گرفتن در برابر ذوب آهن شرایط خاص خود را دارد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه با مشکلات مالی زیادی مواجه است که می‌خواهم هواداران این مشکلات را بدانند و از ما حمایت کنند زیرا سه ماه است که هیچ‌ کس دریافتی نداشته است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دراگان اسکوچیچ امشب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه سعی کردیم دیدار با پرسپولیس را فراموش کنیم، اظهار کرد: دیدار مهمی در پیش رو داریم. در مدت زمان کمی که داشتیم تیم را به صورت همزمان از لحاظ فنی و روحی ریکاوری کردیم.

او با بیان اینکه ذوب آهن تیم با کیفیتی است که در زمین دوندگی زیادی دارد، گفت: تیم ذوب‌آهن خوب، جوان و با تحرک است و نتیجه گرفتن در برابر این تیم شرایط خاص خود را دارد. اما ما نیز میزبان هستیم و برای کسب پیروزی در خانه با حضور هواداران تمام تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به مشکلات باشگاه صنعت نفت بیان کرد: همانطور که می دانید در باشگاه با مشکلات مالی زیادی مواجه هستیم. می‌خواهم هواداران این مشکلات را بدانند و از ما حمایت کنند. زیرا سه ماه است که هیچ‌ کس دریافتی نداشته است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: ما بازیکنانی حرفه‌ای داریم و امیدوارم که این مشکلات موجود تاثیری در روند کارمان نداشته باشد، اما این مشکل در زندگی هر کسی ایجاد شود، تاثیرگذار خواهد بود.

اسکوچیچ درباره عدم حمایت وزارت نفت از تیم‌های زیر مجموعه‌اش تصریح کرد: من مربی هستم و مسوولیت هدایت فنی تیم را بر عهده دارم، پس نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم.

او بیان کرد: اگر وزارت پرداختی به تیم و حق پخش تلویزیونی نکند، باشگاه چگونه می‌تواند سر پا بماند؟ من نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم، هر چند خودم متخصص مدیریت کردن هستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان افزود: هیچ بازیکن محروم یا مصدومی در دیدار فردا داریم.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است. این دیداردر ورزشگاه تختی و از ساعت 19:45 برگزار می شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز