سرمربی ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد:

امتیاز گرفتن در خانه صنعت نفت بسیار مهم است/شرایط ما نیز روز به روز بهتر می شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۱:۴۷:۲۱
کد خبر: ۹۰۰۲۵۹
امتیاز گرفتن در خانه صنعت نفت بسیار مهم است/شرایط ما نیز روز به روز بهتر می شود
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: رقابت با تیم صنعت نفت آبادان کاملا متفاوت است، هر چند شرایط ما نیز روز به روز بهتر شده و کسب امتیاز در آبادان برای ما بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم صنعت نفت در سه دیدار اخیر خود نتایج قابل قبولی داشته و با ۴ امتیاز در وضعیت بهتری نسبت به ما دارد.

او با بیان اینکه آبادانی ها در دیدار با پرسپولیس هم می‌توانستند حتی یک امتیاز کسب کنند، گفت: قطعا دیدار فردا دشوار است و با شناختی که از مربیان کروات قبل از شروع رقابت ها در طول فصل دارم، می‌دانم با تیم دونده‌ای رو برو هستم که می‌خواهد در خانه امتیازات لازم را جمع کند.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: در دیدار با تراکتور به نقطه امیدواری‌مان در کارهای تاکتیکی رسیدیم، اما رقابت با تیم صنعت نفت آبادان کاملا متفاوت است، هر چند شرایط ما نیز روز به روز بهتر شده و کسب امتیاز در آبادان برای ما بسیار مهم است.

او درباره غایبان تیمش در دیدار هفته چهارم لیگ برتر، اضافه کرد: مهاجم نیجریه‌ای ما به این دیدار می‌رسد، اما ارسلان مطهری را به دلیل آسیب دیدگی به همراه نداریم و خلعتبری نیز از هفته آینده به ترکیب ما اضافه می شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان بیان کرد: سه بازیکن سرباز ما نیز آماده مسابقه هستند که از سپاه و مسوولان فدراسیون فوتبال در این خصوص تشکر می کنم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، میهمان صنعت نفت آبادان است. این دیدار فردا جمعه از ساعت 19:45 در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز