روایت ناتمام تساوی و صنعت نفت آبادان؛

تساوی سربازان منصوریان در آبادان/اسکوچیچ در خانه متوقف شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۷:۳۱
کد خبر: ۹۰۰۴۷۷
تساوی سربازان منصوریان در آبادان/اسکوچیچ در خانه متوقف شد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دومین دیدار خانگی خود در مقابل ذوب آهن اصفهان به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، چهارمین دیدار صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم، میزبانی از ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه تختی بود.

در این دیدار و در دقیقه 22 با پاسکاری ریکانی و جهانی در محوطه جریمه ذوبی ها، توپ به عیسی آل‌کثیر رسید که شوت محکم او گل اول صنعت نفت را رقم زد.

در ادامه تا پایان نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی را بر روی دروازه های یکدیگر ایجاد کردند که منجر به گل نشد.

در نیمه دوم، دو تیم رقابت پایاپایی را آغاز کردند اما در دقیقه 61 اینبار پاس علیرضا منظمی در پشت محوطه جریمه نفتی ها به محمدرضا عباسی رسید و شوت این بازیکن از خط دروازه سالاری گذشت تا در این دقیقه دو تیم در عدد یک مساوی شوند.

در ادامه هر دو تیم در لحظاتی صاحب موقعیت هایی شدند که البته به گل ختم نشد و هر دو تیم با تقسیم امتیازات هفته چهارم را به پایان رساندند.

در همین راستا طبق تشخیص دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، محمد قریشی، مصطفی احمدی(46- مسلم مجدمی)، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، عیسی آل‌کثیر(80- رضا جبیره)، طالب ریکانی(82- بختیار رحمانی) و میلاد جهانی بازیکنانی بودند که در دیدار امروز به زمین رفتند.

همچنین یوسف بهزادی، هادی محمدی،محمد نژاد مهدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، محمدرضا عباسی،  رضا حبیب زاده(85- مهدی مهدی‌پور)، مهران درخشان مهر(60- احسان پهلوان)، علیرضا منظمی(78- دانیال اسماعیلی‌فر)، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده  بازیکنان علیرضا منصوریان در این دیدار بودند.

این دیدار با قضاوت رضا تارخ و کمک فرهاد مروجی و محمدهاشمی‌نسب برگزار شد و نطارت این دیدار بر عهده یدالله جهانبازی بود.

در این دیدار جعفر سلمانی(38) از صنعت نفت و هادی محمدی(85) از ذوب‌آهن کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان در پایان هفته چهارم با 5 امتیاز در جایگاه هشتم جدول لیگ قرارگرفت و ذوب آهن اصفهان نیز با سه امتیاز در جایگاه 12 قرار دارد.

این دیدار در دمای 38 درجه سانتیگراد برگزار شد و به تشخیص داور در دقایق 30 و 75 دو وقت استراحت(کول تایم) داده شد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما