سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

اشتباهات بازیکنانم زیاد است و راضی نیستم/سه ماه است که با صفر تومان دریافتی کار می کنیم/در آینده توقع زیادی از بختیار دارم

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۱:۴۰:۳۳
کد خبر: ۹۰۰۵۰۳
اشتباهات بازیکنانم زیاد است و راضی نیستم/سه ماه است که با صفر تومان دریافتی کار می کنیم/در آینده توقع زیادی از بختیار دارم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: معتقدم کنترل دیدار امروز در اختیار ما بود و خوشحال ام که بازیکنانم متوجه شده اند از آنها چه می خواهم، اما از اشتباهاتی که انجام می دهند راضی نیستم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش با ذوب‌ آهن اصفهان با بیان اینکه اشتباهاتمان زیاد است و من از این وضعیت راضی نیستم، اظهار کرد: از این نتیجه خوشحال نیستم اما از اینکه بازیکنان متوجه شدند که چطور بازی کنند، خوشحالم.

او با بیان اینکه امروز با سیستم 3-4-3 با تیم مقابل به رقابت پرداختیم، گفت: بازی کردن در این سیستم خیلی سخت است و یادم نمی آید در پنچ سال اخیر در لیگ ایران تیمی با این سیستم بازی کرده باشد. معتقدم کنترل دیدار امروز در اختیار ما بود و خوشحال ام که بازیکنانم متوجه شده اند از آنها چه می خواهم، اما از اشتباهاتی که انجام می دهند راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه در دو دیدار قبلی اشتباهات بچگانه‌ای انجام دادیم، افزود: نمی‌دانم چرا مقابل نفت مسجدسلیمان مساوی کردیم و به پرسپولیس باختیم. امروز موقعیت های بسیاری ایجاد کردیم اما به آن شکل گل دریافت کردیم. البته این تفاوت بین یک باشگاه بزرگ و معمولی است.

اسکوچیچ بیان کرد: اگر استقلال و پرسپولیس هم به این شکل با هم رقابت کنند، اینگونه گل‌های بچه گانه نمی‌خورند.

او در خصوص حضور رحمانی در ترکیب امروز، تصریح کرد: بختیار رحمانی بازیکن بزرگ و باهوشی است، او با فولاد قهرمان لیگ شد، اما پس از مصدومیت نتوانست به سطح قبلی باز گردد. می خواهم بختیار به وضعیت قبلی خود برگردد، او الان آماده نیست اما در آینده توقع زیادی از بختیار دارم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص سوالات خبرنگاران مبنی بر وضعیت تیم، بیان کرد: شما می دانید که من دیر به تیم ملحق شدم و نتوانستیم خوب بازیکن جذب کنیم. بازیکنان و مربیان ام خیلی خوب هستند و با صفر تومان دریافتی و همه محدودیت ها تلاششان را کرده اند.

اسکوچیچ در پایان تصریح کرد: معتقدم، ما تا کنون کارمان را به درستی انجام داده ایم.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، میزبان ذوب آهن اصفهان بود که درپایان این دیدار با تساوی 1 - 1 به پایان رسید و نفتی ها با پنج امتیاز در جایگاه هشتم لیگ برتر قرار گرفت.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز