سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد:

صنعت نفت سخت گل می خورد و سخت گل می زند/خوزستان دارای گنجینه ایی از بازیکنان خوب است/امیدوارم استقلال و پرسپولیس مراعات هم را نکنند

۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۱:۵۵:۳۶
کد خبر: ۹۰۰۵۰۸
صنعت نفت سخت گل می خورد و سخت گل می زند/خوزستان دارای گنجینه ایی از بازیکنان خوب است/امیدوارم استقلال و پرسپولیس مراعات هم را نکنند
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما هم می‌دانستیم با چه تیمی در حال رقابت هستیم؛ صنعت نفتی که سخت گل می‌خورد، هوشمندانه بازی می کند و البته سخت هم گل می‌زند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علیرضا منصوریان پس از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما به بازی برگشتیم و گل مساوی را به ثمر رساندیم.

او با بیان اینکه تیم صنعت نفت نسبت به سال های گذشته فیزیکی تر بازی می‌کند و تیم قوی تری شده است، گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم اما معتقدم می توانستیم در اواخر بازی روی ضد حمله ها به گل های بیشتری برسیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه کنترل بازی را در اختیار داشتیم، افزود: در 15 دقیقه پایانی  دچار مشکلات تاکتیکی شدیم اما خوشبختانه نفتی ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند، البته ما هم می‌دانستیم با چه تیمی در حال رقابت هستیم؛ صنعت نفتی که سخت گل می‌خورد، هوشمندانه بازی می کند و البته سخت هم گل می‌زند و این تیم تعادل لازم را دارد.

منصوریان درباره بازیکن خوزستانی تیمش، بیان کرد: پژمان منظمی 18 ساله، هدیه شهر آبادان به ما است. کنترل او بیشتر از تمرینات دادنش مهم است. ما او را در اردوی آماده سازی خود در خوزستان شناختیم و در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان ذوب آهن به شمار می رود.

او تصریح کرد: خوزستان و به ویژه شهرهای آبادان، اهواز و مسجدسلیمان دارای گنجینه ایی از بازیکنان هستند و اگر تصمیم بگیرم سه کمپ 10 روزه در خوزستان برپا کنم، مطمئنم حداقل 50 ستاره مثل منظمی پیدا می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه منظمی یک بازیکن ارزان قیمت اما با کیفیتی است، اضافه کرد: منظمی 80 دقیقه در میدان می جنگد و هر وقت که خسته می‌شود، درخواست تعویض می‌کند.

منصوریان در خصوص دربی پایتخت بیان کرد: 16 بار تجربه بازی در دربی را دارم، دو بار هم به عنوان سرمربی در آن حضور داشتم. در دربی بیشتر تمرکز بر روی کارهای روحی روانی است تا کار تاکتیکی. امیدوارم دربی خوبی را شاهد باشیم و دو تیم مراعات یکدیگر را نکنند و خوب بازی کنند.

او در خصوص جدایی سعید آذری نیز گفت: در 10 ماه گذشته که میهمان ذوب‌آهن هستم، اعتقاد این باشگاه بیشتر حرکت رو به جلو است. پیش از من و آذری مربیان و مدیران بسیاری به ذوب آهن آمدند. در مجموعه انسجامی وجود دارد و اینگونه نیست که با جدایی یک نفر نگرانی به وجود بیاید. وظیفه‌ ما این است که از این پیراهن مراقبت کنیم و امانتدار خوبی باشیم.

منصوریان در خصوص چرایی عدم استفاده از بازیکن نیجریه‌ای، افزود: فعلا او را به همراه تیم می آوریم. همسترینگ این بازیکن کشیده شده و نیاز به مراقبت دارد. باید با توجه به هفته‌های آینده و حساسیت دیدارهای آتی، مراقب سلامتی بازیکنانمان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان با اشاره به اینکه حدودا پنج روز است که بازیکنان سربازمان را در اختیار داریم، بیان کرد: تمرکزمان بر روی سه بازیکنی است که از تراکتورسازی برگشته‌اند. امروز هم تشخیص دادم حدودا 20 دقیقه پایانی به میدان بروند. در کل باید سریع تر آن‌ها را برای ادامه فصل آماده کنیم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، مهمان صنعت نفت آبادان بود که در پایان با نتیجه 1-1 به تساوی دست یافت.

ذوب آهن با این تساوی در مجموع با 3 امتیاز از چهار دیدار در جایگاه 12 لیگ برتر قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما