استاندار خوزستان بیان کرد:

نیروهای نظامی ایران زینت اسلام و مسلمین هستند/تحریم شدیم اما روز به روز ترقی کردیم

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۸:۵۹
کد خبر: ۹۰۱۴۱۱
نیروهای نظامی ایران زینت اسلام و مسلمین هستند/تحریم شدیم اما روز به روز ترقی کردیم
استاندار خوزستان گفت: نیروهای نظامی ایران، زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و همه مستضعفان دنیا به این نیروها افتخار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس که در کیان شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس است؛ روزی که نشان اقتدار و قدرت‌نمایی نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی است.

او گفت: امروز روزی است که پس از 40 سال فراز و نشیب، جمهوری اسلامی به عنوان قدرت یکه‌تاز منطقه در حال گسترش عمق استراتژیک خود است.

استاندار خوزستان افزود: امروز آنچه دشمنان در ذهن خود برای کنترل و محدود کردن ایران طراحی می‌کردند، نقش برآب شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: امروز جمله امام که فرمود"آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" تعبیر شده است. نیروهای نظامی ایران، زیور و زینت اسلام و مسلمین هستند و همه مستضعفان دنیا به این نیروها افتخار می‌کنند.

شریعتی با اشاره به حمله تروریستی سال گذشته در اهواز، تصریح کرد: سال گذشته حرکت مذبوحانه‌ای انجام شد که اکنون با اقتدار پاسخ داده شد.

او ادامه داد: امروز با اقتدار تمام در مقابل مستکبران و کشورهای مختلف ایستاده‌ایم و از حریم خود و اسلام دفاع می‌کنیم و در مقابل هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نمی‌آوریم. این کارها با برنامه‌ریزی و پشتوانه نظامی پیشرفته و علمی است.

استاندار خوزستان در پایان افزود: ما تحریم شدیم، اما روز به روز پله‌های ترقی را طی می‌کنیم و از این رو است که این‌چنین نتیجه گرفته‌ایم. در گام دوم انقلاب برنامه‌های کشور را طی خواهیم کرد تا ایران به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا عرض‌اندام کند.

لازم به ذکر است که در این مراسم استاندار خوزستان و مسوولان لشکری و کشوری به شهدای حادثه تروریستی سال گذشته نیز ادای احترام کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز