پیام استاندار خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱:۵۳
کد خبر: ۹۰۱۴۲۵
پیام استاندار خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
استاندار خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و از برگزاری رژه اقتدار و برقراری امنیت، از نیروهای مسلح تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، استاندار خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و از برقراری امنیت و برگزاری منظم و با شکوه رژه حماسه و اقتدار در اهواز، از نیروهای مسلح تشکر کرد.

متن پیام غلامرضا شریعتی به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس که نماد ایثارگری و رشادت های جاودانه مردم شریف میهن عزیزمان است، را گرامی داشته و طلیعه این هفته تاریخ ساز را به محضر خانواده های محترم شهدا، جانبازان،آزادگان، ایثارگران و مردم شریف و شهیدپرور استان خوزستان تبریک عرض می نمایم.

همچنین یاد و خاطره امام شهدا، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خصوصا شهدای حادثه تروریستی ۳۱شهریور اهواز گرامی می داریم.

برگزاری شکوهمند و مقتدرانه رژه نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در استان خوزستان که به بهترین شکل و با حضور یگان های مختلف نظامی و انتظامی و بسیج در قالب ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج موجب مباهات و افتخار به فرزندان غیور ایران و مدافعان انقلاب اسلامی گردید.

برخود لازم می دانم از تلاش های شبانه روزی فرماندهی محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج )، قرار گاه کربلا، فرماندهی ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب، مدیرکل محترم اداره اطلاعات استان و فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان خوزستان در برگزاری منظم و با اقتدار آیین رژه نیروهای مسلح در کمال امنیت، تقدیر و تشکر نمایم.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز