نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد:

مردم ایران تهدید ها را به فرصت تبدیل کردند/کمک ۸۰ کشور به صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران/روزگاری نیازمند سیم خاردار بودیم و امروز پهباد و موشک نقطه زن را خودمان می سازیم

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۰۱۴۴۵
مردم ایران تهدید ها را به فرصت تبدیل کردند/کمک ۸۰ کشور به صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران/روزگاری نیازمند سیم خاردار بودیم و امروز پهباد و موشک نقطه زن را خودمان می سازیم
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بیش از ۸۰ کشور دنیا در ظاهر و باطن به صورت رسمی و غیر رسمی از صدام در جنگ تحملی عیله کشورمان حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز در اولین روز از هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس سخت ترین و هراسناک ترین تهدیدها را به شیرین ترین و بهترین موقعیت ها تبدیل کردند که جلوه‌ ای از کلام‌ الله مجید"ان تنصرالله و ینصرکم" بود.

او گفت: روزگاری ما نیازمند یک سیم خاردار بودیم اما با رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای و با مقاومت و برنامه‌ ریزی به چنان توانمندی هایی رسیدیم که توانستیم بدون نیاز به هیچ کشوری از موشک دوربرد نقطه زن تا پهپاد پنهان کار جنگنده و شناسایی کننده، شناورهای سطحی و زیرسطحی و همچنین تسلیحات سبک و سنگین را بسازیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: هشت سال دفاع مقدس و تجربیات بسیار مهم به همراه ایستادگی و مقاومت ملت ایران بسیار کم ‌نظیر بود و با عنایت مدیریت جهادی و افرادی همانند شهید تهرانی ‌مقدم ها به دستاوردهای خوبی رسیدیم.

موسوی فرد بیان کرد: دستاوردهای بسیاری را داریم که به خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل شده و کشور‌ ایران باز هم مشمول وعده های الهی خواهد بود و میوه های شیرین آن را می چشد.

او ادامه داد: دفاع مقدس ایران ابتدا از ۳۳ روز به ۴۵ روز تبدیل شد چون صدام فکر می کرد به راحتی امکان اشغال خوزستان و بعد پیروزی در مقابل ایران را دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اضافه کرد: قبل از حمله صدامیان به خوزستان حملاتی هم از طریق مرزهای آبی، زمینی و نقاط مختلف انجام شد و شهدای بسیاری را به کشور تقدیم کردیم.

موسوی فرد با اشاره به تلاش آمریکا برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای پیروزی ظلمت و تاریکی به کار برد و بیش از ۸۰ کشور دنیا در ظاهر و باطن به صورت رسمی و غیررسمی از صدام حمایت کردند و صدام در توهم جنگ برای پیروزی در مقابل کشور ایران بود.

او تاکید کرد: صدام با استعداد ۵۰ لشکر به ایران حمله ور شد و پشت دلارهای شیوخ منطقه که به میدان های نفتی چنبره زده بودند، پنهان شده بود و از به روزترین تسلیحات نظامی و اطلاعاتی از طریق مدرن ترین تجهیزات ساخته دست بشر مانند آواسک و تصاویر ماهواره ای بهره مند بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خوزستان و کربلای ایران بیش از ۲۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز