برد صنعت نفت در سیرجان؛

اسکوچیچ برنده جدال کروات ها شد/تک گل سه امتیازی آل کثیر

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۱:۰۶
کد خبر: ۹۰۳۲۲۵
اسکوچیچ برنده جدال کروات ها شد/تک گل سه امتیازی آل کثیر
صنعت نفت آبادان از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، با تک گل آل کثیر فاتح رقابت با گل گهر سیرجان شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پنجمین دیدار خود مهمان تیم فوتبال گل گهر سیرجان بود که این رقابت با تک گل عیسی آل کثیر به سود آبادانی ها به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار و در دقیقه 11، عیسی آل کثیر سانتر عبدالله ناصری را روی خروج اشتباه بشاگردی با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا نفتی ها با این تک گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز دو تیم موقعیت هایی را بر روی دروازه های یکدیگر ایجاد کردند که در نهایت در نیمه مربیان هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این دیدار با تک گل سه امتیازی آل کثیر به پایان برسد.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ برای این دیدار ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، محمد قریشی، عبدالله ناصری، عبدالله ناصری، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، میلاد جهانی(61- بختیار رحمانی)، مصطفی احمدی، طالب ریکانی(79- مسلم مجدمی) و عیسی آل کثیر(85- رضا جبیره) را به به میدان فرستاده بود.

همچنین مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، علی قربانخانی، محسن طرهانی، پیمان نامور، امین پورعلی، مهدی زبیدی(74- رضا محمودآبادی)، بهنام برزای(59- تاوارز داسیلوا)، سجاد عاشوری(82- فرشاد بیابانی) و مهرداد بایرامی بازیکنان وینگو بگوویچ در مقابل صنعت نفت را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت سید علی‌اصغر مومنی و کمک محمدرضا منصوری و تورج عیوض‌محمدی برگزار شد و نظارت این دیدار را ابوطالب طاهریان عهده دار بود.

در این دیدار سید علیرضا ابراهیمی(24) از گل‌گهر، ناصر سالاری(30) و مسلم مجدمی(90) از صنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با 8 امتیاز در جایگاه پنجم و تیم گل گهر سیرجان با سه امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز