در اهواز اتفاق افتاد؛

ناطق نوری و استاندار خوزستان وارد گود شدند+ببینید

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۵:۲۶
کد خبر: ۹۰۴۴۲۷
ناطق نوری و استاندار خوزستان وارد گود شدند+ببینید
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری به همراه استاندار خوزستان به زورخانه اهواز رفتند و وارد گود شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری که چند روزی است به منظور بازدید از ظرفیت های صنعتی و اطلاع از آخرین اقدامات بازسازی و نوسازی منازل آسیب دیده سیلاب خوزستان، در استان به سر می برد، با حضور در زورخانه حیدر کرار اهواز به ورزش باستانی زروخانه ایی پرداخت.

در این حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ناطق نوری را همراهی کردند.

پیش از این دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از دیدن عکس حضور حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در زورخانه بانک مرکزی(تصویر پایین)، نوشت: "این تصویر را از آقای ناطق دیدم و حیفم آمد که راجع به آن نوشته ای ننویسم. شاید خیلی از ما ندانیم که حضرت حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری از همان دوران جوانی و طلبگی شان علاوه بر تحصیل علم و تهذیب نفس اهتمام جدی به ورزش کردن داشتند و چه زیبا که ورزش اساطیری و باستانی ما ایرانیان، ورزش زورخانه ای، که ضرب و زنگش با نام مولایمان علی(ع) گره خورده است را انتخاب کردند.

ایشان حقیقتا یک پهلوان هستند. چه در ورزش که بالاترین نشان پهلوانی ورزش باستانی، یعنی نشان پوریای ولی را دارند و چه در عالم اخلاق و جوانمردی که همواره یک الگو برای ما مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار آمده اند. خداوند وجود مبارکشان را برای نظام حفظ گرداند."

ان شاء الله

مسعود سلطانی فر

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز