رییس کمیته امداد امام خمینی شادگان خبر داد:

۱۰۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند شادگان توزیع شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۶:۱۸
کد خبر: ۹۰۴۴۶۹
۱۰۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند شادگان توزیع شد
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شادگان گفت: بیش از یک هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

عبدالرضا هنرمند امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر، اظهار کرد: به همت خیران و شرکت‌های نوع دوست، یک هزار و ۱۶ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

او ارزش ریالی این بسته‌های تحصیلی را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برشمرد و گفت: این بسته‌ها به دانش آموزان خانواده بزرگ امداد در نقاط مختلف شهرستان اهدا شد.

هنرمند در خصوص کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در مرحله اول جشن عاطفه‌ها نیز افزود: در این مرحله ۲۳۵ میلیون ریال به صورت نقدی و یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی از سوی مردم خیر و نوع دوست شهرستان شادگان برای کمک به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.

این مقام مسوول به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: چهارشنبه ۱۰ مهرماه سال جاری، همزمان در سراسر کشور زنگ جشن عاطفه‌ها نواخته خواهد شد.

به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شادگان، با هدف فرهنگ سازی کمک به دیگران و هم نوع خود، به ۱۰ نفر از دانش آموزان برتر که مقاله، انشاء و نقاشی با موضوع جشن عاطفه ارایه دهند، جوایزی اهدا می شود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز