استاندار خوزستان تاکید کرد:

فضای تعلیم و تربیت خوزستان کیفی‌تر می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۰:۱۹
کد خبر: ۹۰۴۶۸۹
فضای تعلیم و تربیت خوزستان کیفی‌تر می‌شود
استاندار خوزستان گفت: فضای تعلیم و تربیت برای پرورش نسل های جدید با پرداختن به زیرساخت های مورد نیاز در استان، بهتر و کیفی‌تر می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، پیش از ظهر امروز یکشنبه غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح یک باب مدرسه ۹ کلاسه در اندیمشک که با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس  خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسوولان استانی و محلی برگزار شد، اظهار کرد: هر چه زیرساخت ها های آموزشی بهتر شود می توان انتظار بیشتری برای بهبود فضا و تربیت نسل های داشته باشیم.

او گفت: نسل آینده ساز نیازمند فضاهای مناسب است و امسال ۸۶۰ کلاس درس در اول مهر در این راستا بهره برداری شد که بهره برداری از این تعداد کلاس در اول مهر بسیار نوید بخش است و تلاش می شود این روند ادامه داشته باشد.

استاندار خوزستان افزود: فضای تعلیم و تربیت برای پرورش نسل های جدید با پرداختن به زیرساخت های مورد نیاز در استان، بهتر و کیفی‌تر می شود.

لازم به ذکر است که مدرسه ۹ کلاسه وحدت اندیمشک با زیر بنای یک هزار و ۴۰۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تامین و افتتاح شده است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز