رییس دادگستری شادگان بیان کرد:

خدمات الکترونیک به فرآیند دادرسی سرعت می بخشد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۷:۵۸
کد خبر: ۹۰۵۰۷۷
خدمات الکترونیک به فرآیند دادرسی سرعت می بخشد
رییس دادگستری شادگان گفت: خدمات الکترونیک، تسریع در رسیدگی به پرونده ها و صرفه جویی در وقت، شفاف سازی فرآیند های رسیدگی و افزایش رضایت مندی مردم نسبت به دستگاه قضایی را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، فیروز کیانپور اتابکی امروز در مراسم افتتاح دفتر خدمات الکترونیک در شادگان اظهار کرد: افتتاح دومین دفتر خدمات الکترونیک گام مناسبی برای افزایش و بهبود خدمات به شهروندان است.

او گفت: ایجاد دفتر خدمات الکترونیک در تسریع رسیدگی به پرونده ها و صرفه جویی در وقت، شفاف سازی فرآیند های رسیدگی و افزایش رضایت مندی مردم نسبت به دستگاه قضایی را در پی دارد که همه ما در طول یک سال گذشته آثار و برکاتش را دیده ایم.

رییس دادگستری شادگان افزود: این طرح در راستای تسریع ارایه خدمات قضایی به مراجعه کنندگان راه‌اندازی شده و در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه برای ارایه خدمات الکترونیک قضایی و تسریع در رسیدگی و مدیریت پرونده های قضایی با استفاده از فن‌آوری‌های نوین دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راه‌اندازی شده است.

او بیان کرد: صرفه‌جویی در وقت و کاهش مراجعه های مردم به مجموعه‌های قضایی از دیگر مزایای دفاتر خدمات قضایی است.

رییس دادگستری شادگان تصریح کرد: این دفاتر کار اطلاع رسانی روند رسیدگی پرونده را به صورت الکترونیک بر عهده دارند که این خود از ابلاغ اوراق قضایی به صورت سنتی جلوگیری می کند.

کیانپور در پایان ضمن دعوت مردم به صلح و سازش در پرونده ها، افزود: در راستای تامین امنیت و آسایش مردم به کسانی که زمینه های نا امنی را ایجاد می کنند، طبق قانون رحم نخواهیم کرد و برخورد قاطع، انقلابی و بدون تعارف انجام می دهیم.

 

 

 

 

 

 

نظر شما