رییس کمیته امداد شادگان خبر داد:

۱۱ میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد شادگان پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۲:۴۳
کد خبر: ۹۰۶۴۹۲
۱۱ میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد شادگان پرداخت شد
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شادگان از اعطا بیش از ۱۱ میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا هنرمند امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در شادگان، عملکرد کمیته امداد این شهرستان در زمینه اعطا وام‌های قرض الحسنه ضروری به مددجویان این نهاد در ۶ ماهه اول امسال را تشریح کرد.

او با اشاره به اینکه در مدت مذکور ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه ضروری به مددجویان کمیته امداد تعلق گرفت اظهار کرد: ۱۴۸ پرونده مربوط به خانوار‌های تحت پوشش که در سیلاب اخیر آسیب دیدند تشکیل و مبلغ ۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ضروری به آن‌ها اعطا شد.

رییس کمیته امداد شادگان افزود: همچنین ۱۱۲ پرونده کارگشایی تشکیل شد و مبلغ سه میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به مددجویان متقاضی وام‌های کارگشایی پرداخت شد.

هنرمند در خصوص اعطای وام‌های خودکفایی نیز بیان کرد: پس از تشکیل سه فقره پرونده برای مددجویان متقاضی این نوع وام، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در قالب وام‌های قرض الحسنه ضروری اعطا شد.

این مقام مسوول با اشاره به تشکیل ۲۸ فقره پرونده برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شادگان در خصوص وام مسکن، تصریح کرد: در این زمینه نیز مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به مدجویان اهدا شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز