سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

به حمایت هوادران نیاز داریم/رویایی با پرسپولیس برای ما عادی است

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۷:۵۵
کد خبر: ۹۰۶۷۳۶
به حمایت هوادران نیاز داریم/رویایی با پرسپولیس برای ما عادی است
درگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل سایپا، تمام هواداران را برای حضور در استادیوم تختی آبادان و تشویق طلایی پوشان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، درگان اسکوچیچ در نشست خبر پیش از دیدار تیمش با سایپا اظهار کرد: خوشبختانه بازیکن محروم و مصدوم برای این دیدار نداریم و از تمام نفراتمان می توانیم استفاده کنیم. بازی‌های سایپا آنالیز شده است و از این تیم شناخت کافی داریم.

او در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: تمام سعی ما این است که به صورت حرفه ای رفتار کنیم. این را به بازیکنانم هم گفته ام که فقط برای بازی فردا تمرکز داشته باشند. امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم و به رده های بالاتر جدول برویم.

سرمربی طلایی پوشان در مورد قرعه کشی مرحله یک هشتم جام حذفی و تقابل نفتی ها با پرسپولیس در تهران، افزود: این دیدار برای ما عادی است و فرق چندانی نمی کند. به هر حال ما اگر بخواهیم در این جام موفق بشویم در مراحل بعد هم به قرعه این رقیبان برخورد می کردیم.

لازم به ذکر است که نشست خبری ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا به دلیل عدم حضور، او برگزار نشد.

تیم صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:15 دقیقه فردا جمعه در ورزشگاه تختی میزبان سایپا خواهد بود.

صنعت نفت آبادان با هشت امتیاز در جایگاه 6 و تیم سایپا با هفت امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز