معاون استاندار و فرماندار خرمشهر در گفت و گو با برنا توضیح داد:

۳۰ کشته و زخمی در حادثه برخورد اتوبوس زایران ایرانی+ببینید

۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۸:۱۸
کد خبر: ۹۰۶۹۲۴
۳۰ کشته و زخمی در حادثه برخورد اتوبوس زایران ایرانی+ببینید
فرماندار خرمشهر گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس در شلمچه عراق، 30 نفر از هموطنانمان کشته و زخمی شدند.

کورش مودت امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در خرمشهر با تایید خبر فوت دو زایر ایرانی در خاک عراق اظهار کرد: حدود ساعت 2:45 دقیقه بامداد امروز، خبر برخورد دو دستگاه اتوبوس در خاک عراق(حدودا 15 کیلومتری شلمچه عراق به سمت بصره) به ما اعلام شد.

او با بیان اینکه مسافران یکی از اتوبوس ها زایرین ایرانی بودند، گفت: متاسفانه در این برخورد حدود 30 نفر از هموطنان ما از استان های مختلف کشته و زخمی شدند.

فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه تعداد دقیق کشته شدگان دو نفر است، افزود: در این حادثه متاسفانه یک پسر بچه 12 ساله و یک مرد میانسال حدودا 50 ساله فوت کردند.

نماینده عالی دولت در خرمشهر با اشاره به اینکه از همان ساعات اولیه پیگیری های لازم را در دستور کار قرار دادیم، بیان کرد: پس از اطلاع از این حادثه فورا 5 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و جمعا 22 نفر به بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر انتقال داده شدند و دستورات لازم به منظور مداوای مصدومات داده شد.

مودت اضافه کرد: چهار مصدوم هم در همان زمان حادثه به منظور مداوا به استان بصره عراق اعزام شدند که در این رابطه کنسولگری ایران در استان بصره پیگیر مداوای هموطنان مصدوممان است.

فرماندار خرمشهر در پایان با بیان اینکه حال مصدومان انتقال داده شده مساعد است، افزود: پیش از ظهر نیز از مصدومان عیادت کردیم و مداوای لازم نیز انجام شده است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز