با اتمام روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در بندر امام؛

مدال آوران پنج وزن نخست مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۸:۲۷
کد خبر: ۹۱۰۰۴۴
مدال آوران پنج وزن نخست مشخص شدند
در دومین روز از رقابت های کشتی فرنگی قهرمان کشوری در بندر امام، نفرات برتر پنج وزن نخست بر روی سکو رفتند.

به گزارش خبرنگار برنا از بندر امام خمینی(ره)،  دیدارهای نهایی و رده بندی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور است امروز ۱۸ مهر ماه ۹۸ در ورزشگاه شهید حقگو برگزار شد.

در دیدار نهایی  و رده بندی وزن ۵۵ کیلو گرم محمد حسینوند پناهی از تیم خوزستان(الف)  بر سکوی نخست ایستاد. مهدی قربانی از قم به مقام دوم دست یافت. مهدی نوربخش تهران و علی نیوشا بوشهر نیز مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی قادری از قم به مقام اول دست یافت. مصیب اکبری از تهران به مقام دوم رسید. ایمان محمدی خوزستان(ب) و سید حمیدرضا خامسی لرستان مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، رضا عباسی از البرز عنوان نخست را کسب کرد و آرمین محبت ثابت از توابع تهران به مقام دوم رسید. رضا مردی از قم و فرشاد عیسوند از خوزستان(الف) مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در دیدار نهایی  ورده بندی وزن ۶۷ کیلوگرم کرامت عبدولی از خوزستان( ب)  به مصاف وحید میر فتح الهی از تهران  رفت  که میرفتح الهی با نتیجه ۶ به صفر  توانست پیروز این رقابت شود و عنوان نخست را کسب کند. کرامت عبدولی دوم شد و محمد رضا مختاری از فارس و امین سوری از خوزستان(ب) مشترکا به مقامسوم رسیدند.

همچنین دیدار نهایی و رده بندی وزن ۷۲ کیلوگرم میان اشکان سعادتی فر از تهران و علیرضا اقرش از خوزستان(الف) برگزار شد که در نهایت اقرش توانست با شکست حریف خود به گردن آویز طلا دست یابد و اشکان سعادتی فر بر سکوی دوم بایستد. همچنین جواد صابری پور از اصفهان و مهرداد داداشی از گیلان مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

لازم به ذکر است که فردا جمعه ۱۹ مهرماه فینال و رده بندی پنج وزن دوم این رقابت ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ در ورزشگاه شهید حق گو بندر امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نظر شما