ظهر امروز اتفاق افتاد؛

پنج کشته و مجروح در حادثه واژگونی خودرو زایران اربعین+ببینید

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۱:۲۰
کد خبر: ۹۱۰۱۷۷
پنج کشته و مجروح در حادثه واژگونی خودرو زایران اربعین+ببینید
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشته و زخمی شدن پنج نفر در سانحه واژگونی خودروشاسی بلند حامل زایران اربعین خبر داد.

امین منصور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت 11:18 دقیقه امروز جمعه 19 مهر ماه، حادثه واژگونی خودرو خارجی شاسی بلند"چری تیگو" به سامانه 115 اورژانس شادگان اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه این حادثه در 12 کیلومتری سه راه خوردورق اتفاق افتاده بود، گفت: بلافاصله سه کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و در ساعت 11:20 سر صحنه، عملیات رسیدگی و درمان مصدومان را انجام دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده  علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه حادثه دیدگان از شهرستان ماهشهر به مقصد شلمچه برای سفر اربعین در حرکت بودند، افزود: متاسفانه در این حادثه به علت شدت برخورد، دو نفر از سرنشینان خودرو(پدر حدودا 30 ساله و پسر حدودا 5 ساله) به دلیل شدت جراحات در درم جان باختند که به سردخانه بیمارستان راه زینب انتقال داده شدند.

منصور بیان کرد: مصدومین حادثه شامل سه خانم توسط عوامل اورژانس شادگان پس از تریاژ اقدامات درمانی اولیه در صحنه برای ادامه مداوا به بیمارستان راه زینب شادگان انتقال داده شدند.

 لازم به ذکر است که طبق شاهدان حادثه، خودرو مذکور پس از انحراف به سمت پایین جاده، بعد از چند بار چرخش و دَوَران، کودک 5 ساله از خودرو به بیرون پرتاب شده و هیچ کدام از بالشتک های اطمینان خودرو عمل نکرده است.

قرار بود سه نفر از سرنشینان این خودرو شامل یک زوج جوان و فرزندشان از طریق شلمچه عازم سفر اربعین شوند.

با حضور پلیس راه علت حادثه دردست بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز