رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان خبر داد:

مسیرمنتهی به پیاده روی اربعین حسینی در شادگان مسدود می شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۱:۵۰
کد خبر: ۹۱۳۰۷۴
مسیرمنتهی به پیاده روی اربعین حسینی در شادگان مسدود می شود
رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: جاده قدمگاه عباس الدوایر مسیرمنتهی به پیاده روی اربعین حسینی در شادگان مسدود می شود.

حجت الاسلام مصطفی جزایری اصل امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اجتماع عظیم پر شور مردم شادگان در همایش پیاده روی اربعین حسینی از میدان الغدیر تا قدمگاه عباس الدوایر، از ساعت 24 روز جمعه تا روز شنبه پایان مراسم اربعین ورود هر گونه تردد خوردروها در این مسیر ممنوع است.

او گفت: تردد خودروها در مسیر قدمگاه ممنوع است و فقط خودروهای امدادی و مواکبی که دارای مجوز هستند مجاز به تردد هستند.

 رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان افزود: همچنین کلیه مسیرهای مواصلاتی از ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ مهر تا بعداز ظهر شنبه ۲۷ مهر مسدود خواهد بود لذا شهروندان شادگانی از آوردن خودرو خودداری کنند.

جزایری اصل بابیان اینکه نظم و انضباط هیات های عزاداری در روز اربعین بیانگر عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) است، بر همکاری همه جانبه مردم و مسوولان هیات های مذهبی با نیروی انتظامی در این روز تاکید کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در پایان بیان کرد: اشخاصی که غذای نذری پخش می کنند توصیه می شود که حتما به مواکب مستقر در قدمگاه یا مسیر تحویل بدهند تا توزیع با نظارت شبکه بهداشت و درمان شادگان انجام شود.

 

 

 

 

 

نظر شما