جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:

استان خوزستان بیشترین رضایتمندی زایرین اربعین را فراهم کرده اند

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۷:۱۶
کد خبر: ۹۱۳۱۱۳
استان خوزستان بیشترین رضایتمندی زایرین اربعین را فراهم کرده اند
جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس گزارش های دریافتی، مسوولین خوزستان با مدیریت خوب، فعال و مدبرانه بیشترین رضایتمندی را برای زایران حسینی فراهم کرده اند.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، سید مجید میر احمدی امروز پنج شنبه ۲۵ مهر ماه در جلسه ستاد اربعین که در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس گزارشات دریافتی به فضل الهی این استان با مدیریت خوب، فعال و مدبرانه بیشترین رضایتمندی را برای زایران حسینی فراهم کرده است.

او گفت: اگر مشکلات و نارضایتی هم بوده، مربوط به آن سوی مرز است. همه می دانند که در سال های گذشته عمدتا این مسیله بر عکس بود و زایران از رسیدگی ها در کشور عراق اظهار رضایت داشتند و به خاطر عقب ماندگی ها و مسایل مختلف در ایران اظهار نارضایتی می کردند اما امسال با برنامه ریزی خوب ستاد مرکزی اربعین، با مدیریت وزیر کشور، معاون وزیر و استانداران این رضایتمندی عمومی، قابل قبول و مشهود است.

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: بر مبنای فرموده فرمانده معظم کل قوا نیز نیروهای مسلح وظیفه دارند که آنچه در بضاعت و توان است بر اساس تدابیر و سیاست گذاری های ستاد مرکزی اربعین و در استان ها تحت مدیریت استاندار، پای کار بیاورند.

میر احمدی در پایان بیان کرد: از ارتش، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دیگر دستگاه های خدمت رسان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که این همکاری و همدلی همچنان تداوم داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز