امروز در سانحه واژگونی پراید و پژو؛

۱۰ زایر در محور آبادان - ماهشهر کشته و مصدوم شدند/اسامی مصدومان

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۳:۰۳
کد خبر: ۹۱۳۱۴۹
۱۰ زایر در محور آبادان - ماهشهر کشته و مصدوم شدند/اسامی مصدومان
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشته و زخمی شدن 10 زایر در دو سانحه تصادف خبر داد.

امین منصور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه ۲۵ مهرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه پراید به سامانه 115 اورژانس شادگان اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه این حادثه در محور آبادان به ماهشهر روبروی بندر شادگان، گفت: متاسفانه این حادثه منجر به کشته شدن ۴ زایر و مصدومیت ۲ نفر شد که حال این دو نفر نیز وخیم گزارش شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده  علوم پزشکی آبادان افزود: تصادف دوم نیز به فاصله یک ساعت بعد در ۱۱:۳۰ دقیقه در همان نقطه بر اثر واژگونی یکدستگاه پژو به سامانه اورژانس 115 شادگان اطلاع رسانی شد.

منصور بیان کرد: متاسفانه در حادثه دوم نیز دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

او اضافه کرد: دو تن از مصدومین این دو حادثه به بیمارستان های شهید معرفی زاده شادگان و دو تن دیگر به بیمارستان امام خمینی شرکت نفت آبادان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان با اعلام اسامی مصدومین این حادثه افزود: سه نفر شامل دو خانم و یک آقا؛ کبری درج 51 ساله، زینب حمید زاده 60 ساله و فاضل درخور 45 هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز