رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان خبر داد:

پیاده روی ۱۱ کیلومتری جاماندگان اربعین حسینی در شادگان

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۴:۴۵
کد خبر: ۹۱۳۳۱۴
پیاده روی ۱۱ کیلومتری جاماندگان اربعین حسینی در شادگان
رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از پیاده روی ۱۱ کیلومتری جاماندگان اربعین حسینی در شادگان خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری اصل امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا  در شادگان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: مردم ولایت مدار شادگان نیز در این مناسبت دینی شرکت می کنند و پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی روز شنبه از ساعت هفت صبح از میدان"ابن سکیت" آغاز می شود و به سمت قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) ختم می شود.

او گفت: مردم شریف شادگان با حضور با شکوه خود در این مراسم و با طی مسیر یازده کیلومتری هم نوا با زایران اربعین، روحیه دینداری خود را نشان می دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان افزود: این مراسم با حضور عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) از اقشار مختلف که از خیل زایران اربعین حسینی جا مانده‌اند، برگزار می‌شود.

 جزایری اصل بیان کرد: نوحه‌ خوانی، مداحی و قرایت زیارت اربعین از جمله برنامه های پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در پایان اضافه کرد: از مردم ولایتمدار و همه خانواده و جوانان و نوجوانان شادگانی دعوت می کنیم که بار دیگر روحیه انقلابی خود را به نمایش بگذارند و با فریاد"هیهات منه الذله" سیدالشهدا در روز عاشورا در برابر طاغوت ایستادگی خود را به نمایش بگذارند و روحیه انقلابی ملت ایران دنیای استکبار را زمین گیر خواهد کرد و مردم از الطاف سیدالشهدا بیش از پیش بهره مند می شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز