مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری خوزستان خبر داد:

دستگیری سارقان پارکینگ مرز چذابه در عملیات تعقیب و گریز/اموال مسروقه زایران شناسایی شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۶:۴۹
کد خبر: ۹۱۳۵۳۱
دستگیری سارقان پارکینگ مرز چذابه در عملیات تعقیب و گریز/اموال مسروقه زایران شناسایی شد
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان از دستگیری سارقان پارکینگ مرز چذابه و کشف و ضبط اموال زایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شهاب رزمی با اعلام این خبر اظهار کرد: بعد از اعلام گزارشی مبنی بر سرقت از خودروهای مستقر زایرین در پارکینگ مرزی چذابه، شناسایی سارقان با کمک نیروی انتظامی، بسیج، نگهبانی پارکینگ و شهرداری بستان در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: شامگاه جمعه دو خودرو حامل اقلام سرقتی توسط نیروهای امنیتی در پارکینگ چذابه شناسایی شدند که در عملیات تعقیب و گریز سارقان دستگیر و اموال سرقتی کشف شد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۷ هزار خودرو در پارکینگ مرزی چذابه پارک شده اند و فقط پنج خودرو مورد سرقت قرار گرفته، افزود: همچنین یک خودروی مسروقه(پلاک تهران) که ربایندگان با پلاک جعلی با آن تردد می کردند، شناسایی و سارقان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و خودرو مورد نظر نیز تحویل نیروی انتظامی شد.

رزمی در پایان با اشاره به چند برابر شدن نگهبانان پارکینگ های چذابه اضافه کرد: تمامی تمام ورود و خروج ها به صورت دقیق‌تر کنترل می شود و جای هیچ نگرانی نیست زیرا امنیت پارکینگ‌ها چند برابر شده است.

لازم به ذکر است که روز پنجشنبه کلیپی در زمینه سرقت از خودروهای پارکینگ چذابه در فضای مجازی منتشر شد که موجب نگرانی زوار شده بود. این موضوع فورا در دستور کار نیروهای امنیتی قرار گرفت که طی 24 ساعت عاملان سرقت دستگیر شدند و اشیای مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز