هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران؛

اسکوچیچ یک امتیاز از کمالوند گرفت/پارس جنوبی جم ۰-صنعت نفت آبادان۰

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۷:۲۳
کد خبر: ۹۱۴۱۲۲
اسکوچیچ یک امتیاز از کمالوند گرفت/پارس جنوبی جم ۰-صنعت نفت آبادان۰
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک دیدار بیرون از خانه به تساوی بدون گل در برابر پارس جنوبی جم رضایت داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفتمین دیدار خود مهمان تیم فوتبال پارس جنوبی جم بود که در پایان نفت با تساوی بدون گل یک امتیاز را بیرون از خانه به دست آورد.

نیمه اول این دیدار به غیر از دقیقه 39 که منجر به یک پنالتی به نفع پارس جنوبی شد، دو تیم فرصت خاصی دیگری را ایجاد نکردند.

به این ترتیب در دقیقه 39 پس از برخورد توپ به دست محمد قریشی در محوطه جریمه، داور اعلام پنالتی کرد اما شوت محمد ابراهیمی به تیرک افقی دروازه سالاری برخورد کرد و دفع شد تا تنها شانس جدی نیمه اول برای پارسی ها از دست رفته قلمداد شود.

در ادامه و در نیمه دوم هر چند نفتی های جم بیشتر صاحب توپ و میدان بودند اما در نیمه مربیان هم توپی از خط دروازه ها رد نشد تا صنعت نفت آبادان در یک دیدار بیرون از خانه صاحب حداقل یک امتیاز شود.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ در این دیدار ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، سید محمد قریشی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، طالب ریکانی(67- محمود مطلق‌زاده)، میلاد جهانی(70- بختیار رحمانی)، مهدی مومنی(82- رضا جبیره) و جعفر سلمانی را به میدان فرستاده بود.

همچنین فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، پوریا آریاکیا، محمود شفیعی، کاخبر کاکاشویلی، مگنو باتیستا(46- بابک حاتمی)، مهدی ترکمان، شهرام گودرزی(59- محمد نوری)، محمد ابراهیمی(69- متین کریم‌زاده) و رضا خالقی‌فر بازیکنان فراز کمالوند را در مصاف با صنعت نفت آبادان تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت سید مهدی مرجان‌زاده و کمک آرمان اسعدی و یوسف مغروری برگزار شد و نظارت این دیدار بر عهده محمود رفیعی بود.

در این دیدار مگنو باتیستا(15) و کاخبر کاکاشویلی(84) از پارس جنوبی، همچنین ناصر سالاری(87) و میلاد جهانی(88) از صنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم های صنعت نفت آبادان در پایان هفته هفتم با 12 امتیاز فعلا در جایگاه پنجم و تیم پارس جنوبی جم با هفت امتیاز در جایگاه 10 لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز