هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران؛

برتری شاگردان تارتار در برابر حریف بوشهری/نفت مسجدسلیمان۱-شاهین بوشهر۰

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۶:۴۷
کد خبر: ۹۱۴۵۸۹
برتری شاگردان تارتار در برابر حریف بوشهری/نفت مسجدسلیمان۱-شاهین بوشهر۰
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک دیدار خانگی با یک گل شاهین بوشهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفتمین دیدار خود میزبان تیم فوتبال شاهین بوشهر بود که در پایان با یک گل به برتری رسید.

در نیمه اول این دیدار با اینکه نفتی ها در بیشتر مواقع توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نتوانستند توپ را از خط دروازه شاهین بوشهر عبور دهند تا تکلیف این دیدار در نیمه دوم مشخص شود.

در نیمه دوم باز هم نفتی های مسجدسلیمان بازی هجومی را در دستور کار داشتند تا بلاخره پیام ملکیان در دقیقه 75 با شوتی از راه دور دروازه شاهین بوشهر را باز کرد.

هر چند شاهینی ها به خصوص در دقایق آخر چند بار تا آستانه گل زنی پیش رفتند، اما شاگردان تارتار با حفظ نتیجه، سه امتیاز این دیدار خانگی را به نام خود ثبت کردند.

در همین راستا مهدی تارتار در این دیدار سوشا مکانی(24- حبیب فرعباسی)، مجید عیدی، محمد طیبی(کاپیتان)، علیرضا نورمحمدی، پیام ملکیان، صادق صادقی(65- سجاد جعفری)، احمد الجبوری، حسین ابراهیمی(86- سعید کریمی)، فرزاد حاتمی، میثم نقی زاده و علیرضا علیزاده را به میدان فرستاده بود.

همچنین ماکسیم کویلتیانا، مرتضی غلامعلی تبار، بهروز نوروزی، سلمان بحرانی(45- ابوذر صفرزاده)، بهمن سالاری، امیر حسین موسی زاده، پیمان شیرزادی(83- سعید کریمی)، دانیال مومنی(68- رضا دهقان)، حسن نجفی، صادق بارانی، حسین مالکی بازیکنان مهرداد کریمیان را در مصاف با نفت مسجدسلیمان تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت حسین زمانی و کمک علیرضا ایلدروم و رحیم شاهین برگزار شد و نظارت این دیدار بر عهده محمد جواد تقی پور بود.

در این دیدار حسین ابراهیمی(20) از نفت مسجد سلیمان همچنین امیرحسین موسی زاده(91) و حسن نجفی (93) از شاهین شهرداری بوشهر کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم های نفت مسجدسلیمان در پایان هفته هفتم با 11 امتیاز فعلا در جایگاه هفتم و تیم شاهین بوشهر با 1 امتیاز در جایگاه 16 لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز