مدیرعامل شهر جدید رامین مطرح کرد:

پرداخت سهم آورده شهرداری اهواز در شهر رامین بلاتکلیف است

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۰:۴۱
کد خبر: ۹۱۵۶۳۹
پرداخت سهم آورده شهرداری اهواز در شهر رامین بلاتکلیف است
مدیرعامل شهر جدید رامین گفت: مصوبه شورای شهر اهواز برای پرداخت سهم 20 میلیون تومانی 50 خانوار منبع آب که به شهر جیدد رامین منتقل شده اند، بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سامان اسدی عصر امروز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت خانوارهای منطقه مسکونی در معرض خطر منطقه"منبع آب" اهواز اظهار کرد: ۷۲ خانوار از سوی فرمانداری اهواز به ما معرفی شدند اما با وجود این که این واحدها آماده تحویل هستند، به دلیل عدم تامین سهم آورده از سوی سازنده تا کنون واحدهای این افراد تحویل داده نشده است.

او گفت: بیش از ۲۰ مکاتبه در این زمینه با شهرداری و فرمانداری اهواز انجام شده و مصوبه شورای شهر نیز پرداخت یک میلیارد تومان از سوی شهرداری اهواز بود، اما تا کنون این مساله بلاتکلیف باقی مانده است.

مدیرعامل شهر جدید رامین افزود: در مجموع ۲۶ واحد از ۷۲ واحد تحویل داده شده که تنها سهم آورده ۱۲ خانوار به صورت ناقص تامین شده است.

اسدی بیان کرد: در پی رانش کوه در منطقه منبع آب در سال ۹۶ در فاز نخست، ۱۲ خانوار آن منطقه در شهر رامین مستقر شدند که سهم آورده این خانوارها برای هر واحد مسکونی در شهر رامین ۱۲ میلیون تومان بود.

مدیرعامل شهر جدید رامین در پایان تصریح کرد: در برهه چند ماهه پس از این اتفاق نیز مجددا شاهد رانش زمین در منطقه منبع آب بودیم که در پی آن نیز ۱۴ واحد مسکونی دیگر در شهر رامین بدون دریافت یک ریال به اهالی منبع آب تحویل داده شد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز