سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان؛

از هواداران می‌خواهیم برای تشویق به استادیوم بیایند/اظهار نظر دیپلماتیک سرمربی در خصوص آل کثیر

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۵:۳۰
کد خبر: ۹۱۵۹۰۷
از هواداران می‌خواهیم برای تشویق به استادیوم بیایند/اظهار نظر دیپلماتیک سرمربی در خصوص آل کثیر
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل تراکتور سازی تبریز از هواداران خواست برای تشویق طلایی پوشان به استادیوم تختی بیایند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دراگان اسکوچیچ در ابتدای نشست با تمجید از تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز اظهار کرد: فردا باید با تیم بسیار خوب یا بهتر بگویم بهترین تیم حال حاضر لیگ برتر رقابت کنیم. این تیم به اندازه دو تیم کامل بازیکن آماده دارد و از سرمربی با تجربه ای بهره می برد.

او گفت: ما هم نفت آبادان هستیم و در هفته های اخیر نشان داده ایم که تیم دست و پا بسته ای نیستیم. از بازیکنان توقع داریم که تمرکز خود را در بازی فردا از دست ندهند. از هواداران هم می خواهیم فردا برای تشویق تیم صنعت نفت به استادیوم بیایند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مهدی حنفی به عنوان تنها محروم بازی فردا یاد کرد که به علت مصدومیت قادر به همراهی طلایی پوشان در دیدار فردا نیست.

اسکوچیچ در مورد پیش بینی نتیجه دیدار فردا که آیا این تیم می تواند اولین باخت و گل خورده را به تراکتور سازان تحمیل کند، بیان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. هر احتمالی وجود دارد. فوتبال قابل پیش بینی نیست.

او در خصوص مسیله اخیر پیش آمده برای عیسی آل کثیر و پیام خداحافظی این بازیکن در شبکه های اجتماعی، تصریح کرد: به هر حال هر کس آزاد است هر فکری بکند و هر تصمیمی بگیرد. آل کثیر خودش آن مسیله را بوجود آورد و خودش حل کرد. من سعی می کنم در سطح و حدی باشم که راجع به این مسایل صحبت نکنم و به آن دامن نزنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان درباره اتفاقات داوری بازی گذشته مقابل پارس جنوبی جم، افزود: راجع به داوری بهتر است حرفی نزنم، اما برایم جالب بود که بعد از 20 سال اخطار گرفتم.

 

 

 

 

 

 

نظر شما