هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران؛

تقسیم امتیازات در تبریز/ماشین سازی ۰ - نفت مسجد سلیمان ۰

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۷:۳۶:۴۷
کد خبر: ۹۱۶۱۷۳
تقسیم امتیازات در تبریز/ماشین سازی ۰ - نفت مسجد سلیمان ۰
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک دیدار بیرون از خانه به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هشتمین دیدار خود مهمان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بود که در پایان این رقابت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در مجموع دو تیم موقعیت هایی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما هیچ کدام منجر به عبور توپ از دروازه ها نشد و دو تیم در پایان هفته هشتم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در همین راستا مهدی تارتار در این دیدار حبیب فرعباسی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، سجاد جعفری، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، مجید عیدی، حسین ابراهیمی(75- سعید آهنی)، احمد الجبوری(70- صادق صادقی) و میرهادی میرجوان را به میدان فرستاده بود.

همچنین حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، بابک مرادی، قائم اسلامی‌خواه(63- اتابک زارعی)، محمد قادری(62- فرید بهزادی‌کریمی)، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر(72- جفرسون دخسوس) بازیکنان رسول خطیبی را در مصاف با نفت مسجدسلیمان تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت امیر عرب‌براقی و کمک حسن انتظاری و علیرضا مرادی برگزار شد و نظارت این دیدار بر عهده فریدون اصفهانیان بود.

در این دیدار حامد نورمحمدی(44)، محمد طیبی(87) و سعید آهنی(1+90) از نفت مسجدسلیمان و عزیز معبودی(1+90) از ماشین‌سازی کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم های نفت مسجدسلیمان در پایان هفته هفتم با 12 امتیاز فعلا در جایگاه ششم و تیم ماشین سازی تبریز با 8 امتیاز در جایگاه 11 لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز