هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران؛

گل نجات بخش عبدالله زاده/فولاد ۱ - نساجی مازندران ۰

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۸:۰۰:۰۹
کد خبر: ۹۱۶۱۷۷
گل نجات بخش عبدالله زاده/فولاد ۱ - نساجی مازندران ۰
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هشتمین دیدار خود با یک گل نساجی مازندران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هشتمین دیدار خود میزبان تیم فوتبال نساجی مازندران بود که در پایان این رقابت با تک گل دقیقه 87 عبدالله زاده به پیروزی رسید.

نیمه اول این دیدار به غیر از دو سه موقعیت ایجاد شده بر روی دروازه ها هیچ اتفاق خاصی را شاهد نبودیم.

در نیمه دوم این رقابت پایاپای در جریان بود که در دقیقه 55 روی ارسال بیت سعید و برخورد توپ به دست سرلک، داور دیدار بر خلاف نظر بازیکنان فولاد معتقد به پنالتی نبود.

در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی را در محوطه جریمه یکدیگر ایجاد کردند اما در دقیقه 87 روی ارسال محمد آبشک از نقطه کرنر راست، توپ به احمد عبدالله‌زاده رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه نساجی را گشود تا در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان برسد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار شهاب گردان، ایوب والی، موسی کولی‌بالی، فرزاد جعفری، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، سینا مریدی(45- صابر حردانی)، محمد آبشک، محمد قاسمی‌نژاد(85- وحید نامداری)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا را به میدان فرستاده بود.

همچنین نیما میرزازاد، مجتبی بیژن، حامد شیری، حسن جعفری، رضا علیاری، میلاد سرلک، سید محمد میری، علی اصغر عاشوری(90- محمد عباس‌زاده)، رضا دهقانی، علی شجاعی و محمدمهدی نظری(53- رحمان جعفری) بازیکنان محمدرضا مهاجری در مصاف با فولاد خوزستان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت پیام حیدری و کمک‌ علیرضا ایلدروم و مهدی شفیعی برگزار شد و نظارت این دیدار بر عهده حسین عسگری بود.

در این دیدار علی شجاعی(28)، رحمان جعفری(68) و حامد شیری(86)  از نساجی و صابر حردانی(86) و وحید حیدریه(4+90)  از فولاد کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم های فولاد خوزستان در پایان هفته هشتم با 15 امتیاز فعلا در جایگاه پنجم و تیم نساجی مازندران با 9 امتیاز در جایگاه نهم لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز