نخستین باخت فصل تراکتور در آبادان؛

برزیلی ها قاتل مدعیان/صنعت نفت آبادان ۲- تراکتور سازی ۱

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۱:۵۷
کد خبر: ۹۱۶۱۹۲
برزیلی ها قاتل مدعیان/صنعت نفت آبادان ۲- تراکتور سازی ۱
شاگردان اسکوچیچ در یک بازی بی نقص خانگی توانستند تیم پر مهره تراکتور سازی تبریز را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هشتمین دیدار خود میزبان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز بود که در پایان این رقابت با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

طلایی پوشان آبادان که در هفته های اخیر روند رو به رشدی را تجربه کرده اند، امروز نیز در دیدار با تیم پر مهره تراکتور سازی یک رقابت تهاجمی را در دستور کار خود قرار داده بودند.

به این ترتیب تلاش نفتی ها در همان ابتدای این دیدار نتیجه داد تا در دقیقه 20 روی سانتر زیبای میلاد جهانی و ضربه سر زیباتر عیسی آل‌کثیر، اولین گل دیدار به نفع شاگردان اسکوچیچ به ثبت برسد.

در همین راستا شاگردان اسکوچیچ تا پایان نیمه اول توپ و میدان را به خوبی اداره کردند و چندین موقعیت گل زنی را هم از دست داد اما برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم نیز اسکوچیچ پیروز نیمه مربیان بود و در همان ابتدا و در دقیقه 53 میلاد جهانی مجددا پا به توپ شد و اینبار از روی نقطه کرنر وپ را به محوطه جریمه رساند تا محمد قریشی با یک ضربه سر تماشایی توپ را به تور دروازه مظاهری برساند تا به این ترتیب دومین گل دیدار و طلایی پوشان را به ثمر رسانده باشد.

در ادامه نفتی ها چندین موقعیت مسلم گل زنی را از دست دادند تا در این بین اینبار تراکتورسازان در دقیقه 82 بر اثر دفع ناقص توپ حاج‌صفی توسط سالاری، محمدرضا آزادی بازیکن تازه تعویض شده روی ریباند توپ را از خط دروازه صنعت نفت رد کند و نتیجه دو بر یک به نفع میزبان ادامه یابد.

در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع صنعت نفت به پایان رسید تا به این ترتیب تراکتور سازی در هشتمین دیدار خود نخستین شکست فصل را متحمل شود.

همچنین عیسی آل‌کثیر زننده گل اول صنعت نفت به دلیل مصدومیت در دقیقه 35 این دیدار از زمین خارج شد و جای خود را به مهدی مومنی داد.

در پایان میلاد جهانی به دلیل بازی بی نقص و تاثیر گذارش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ در این دیدار ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، محمد قریشی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی(58- محمود مطلق‌زاده)، مسلم مجدمی(68- بختیار رحمانی) و عیسی آل‌کثیر(35- مهدی مومنی) را به میدان فرستاده بود.

همچنین رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا، احسان حاج‌صفی، یوکیا سوگیتا(46- محمدرضا آزادی)، ساسان انصاری و کوین فورچونه(46- مازولا) بازیکنان مصطفی دنیزلی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمدرضا اکبریان و کمک  سعید علی نژادیان و امیرمحمد داوودزاده برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده محسن ترکی بود.

در این دیدار عیسی آل‌کثیر(20)، عبدالله ناصری(74)، بختیار رحمانی(80)، مهدی مومنی(89) از صنعت نفت و ویلیان میمبلا(66)، محمدرضا خانزاده(87) و احسان حاج‌صفی(89) از تراکتور کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم های صنعت نفت آبادان در پایان هفته هشتم با 15 امتیاز فعلا در جایگاه پنجم و تیم تراکتور سازی تبریز با 17 امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز