سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

به بازیکنانم و هواداران تبریک می گویم/سازمان یافته بازی کردیم/مشکلات مالی تیم را حل کنید

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۹:۴۲:۱۱
کد خبر: ۹۱۶۲۱۹
دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی دلچسب طلایی پوشان مقابل تراکتور سازی تبریز با حضور در نشست خبری با تبریک به بازیکنان و هوادران نفت آبادان از آنها قدر دانی کرد.

به گزارش برنا از آبادان، دراگان اسکوچیچ در خصوص دیدار تیمش با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: قبل از هر موضوعی، از بازیکنانم نه فقط به خاطر نتیجه این دیدار، بلکه به خاطر صبوری و تلاششان با توجه به همه اتفاقات اخیر، تشکر می کنم.

او گفت: از بخش عمده نیمه اول راضی بودم. بسیار خوب، دونده و سازمان یافته بازی کردیم و مثل یک تیم واقعی قدرت خودمان را نشان دادیم. اما بعد از گل دومی که زدیم در نیمه دوم کمی کنترل بازی از دستمان خارج شد. بازیکنان ریسکی بازی کردند. هر چند هیچ تیمی در دنیا نمی تواند 90 دقیقه تیم مقابل را پرِس کند. سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده قدرت بیشتر، هوش بیشتر و کنترل بهتری از خود نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص عیسی آل کثیر، افزود: هفته گذشته آل کثیر سه روز را با مصدومیت سپری کرده بود و از تمرین  دور بود. پس از گل هم مصدومیتش تشدید شد. نمی‌خواستیم ریسک کنیم و مجبور شدیم او را بیرون بکشیم.

اسکوچیچ  در خصوص این سوال که می توانستند بیش از دو گل به تراکتور سازی بزنند، بیان کرد: به هر حال اینگونه نیست که خیلی راحت بشود به این تیم گل زد. ما روبروی تراکتوری بازی می کردیم که بیش از یک تیم بازیکن آماده دارد و هفت هفته دروازه خود را بسته نگه داشته بود.

او با بیان اینکه تا کنون مشکل مالی تیمش حل نشده است، ادامه داد: من از دیگران که به باشگاه مربوط هستند، می خواهم هر کاری از دستشان بر می آید برای ما انجام دهند. شما دیدید امروز که مردم دیوانه وار تیمشان را تشویق کردند. باید به کمک این تیم بیایند.

سرمربی نفت در پایان تصریح کرد: به بازیکنانم گفتم تا وقتی من هستم باید به بالا نگاه کنند. کار خود را با قدرت پیش ببرند و به چیزی جز موفقیت فکر نکنند.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان امروز میزبان تراکتور سازی تبریز بود که در پایان با نتیجه دو بر یک بر مهمان خود چیره شد و با 15 امتیاز در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران قرار گرفت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز