استاندار خوزستان بیان کرد:

لزوم ارتقای سطح آگاهی جامعه از پدافند غیر عامل/قدرت ایمنی ایران جزو برترین های دنیاست

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۷:۵۶
کد خبر: ۹۱۹۰۰۸
لزوم ارتقای سطح آگاهی جامعه از پدافند غیر عامل/قدرت ایمنی ایران جزو برترین های دنیاست
استاندار خوزستان گفت: باید تلاش بیشتری در حوزه ارتقای آگاهی های جامعه انجام شود تا مردم و مسوولین بیشتر با پدافند غیرعامل آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی ظهر امروز شنبه در آیین نواختن زنگ پدافند غیر عامل در هنرستان دخترانه حضرت خدیجه(س) اهواز اظهار کرد: تهدیدات امروز دشمنان از طریق فناوری و مردم‌محور است و آنها تلاش می کنند که ایران از فنون ‌تکنولوژی روز دنیا محروم باشد.

او با اشاره به نقش مهم نوجوانان و جوانان در پدافند غیر عامل، گفت: سیستم ایمنی نظام جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای طراحی شده است که از حملات مختلف جلوگیری می‌کند و بسیار مقاوم است و هر چه چتر ایمنی ‌و پدافندی عمیق و وسیع‌تر باشد امکان اختلال در سیستم ایمنی از سوی دشمنان کمتر است.

استاندار خوزستان افزود: سه اصل مصون سازی، افزایش باز دارندگی و کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدات از مهمترین برنامه های اجرایی پدافند غیر عامل است که دنبال می شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: حمله سایبری می‌تواند خدمات رسانی و زیرساخت‌های یک کشور را دچار اختلال کند در پدافند غیرعامل با مصون کردن مکان‌های مهم اقتصادی و خدماتی، جامعه را در مقابل تهدیدات دشمنان مصون می‌کنیم.

شریعتی با بیان اینکه پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیر مسلحانه است، اضافه کرد: باید تلاش بیشتری در حوزه ارتقای آگاهی های جامعه انجام شود تا مردم و مسوولین بیشتر با پدافند غیرعامل آشنا شوند تا نقش مهمی در ایجاد بستری امن برای مصون سازی در برابر تهدیدات خارجی ایفا شود.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه جنگ سایبری شده است، تاکید کرد: باید قدرت ممانعت به گونه‌ای ایجاد شود که کمترین اختلال ایجاد شود تا جامعه کمترین آسیب را ببیند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز