استاندار خوزستان بیان کرد:

پروژه گردشگری تمبی و مال آقا رو به اتمام است/ایجاد اشتغال و معیشت متناسب با اقلیم منطقه

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۶:۰۴
کد خبر: ۹۱۹۰۶۶
پروژه گردشگری تمبی و مال آقا رو به اتمام است/ایجاد اشتغال و معیشت متناسب با اقلیم منطقه
استاندار خوزستان گفت: پروژه گردشگری تمبی و مال آقا پیشرفت خوبی داشته و رو به اتمام است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی به همراه جمعی از مسوولان از روند اجرایی پروژه گردشگری تمبی و مال آقا از توابع شهرستان باغملک بازدید کرد.

استاندار خوزستان در جریان این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح مجتمع گردشگری تمبی و مال آقا از طرف استانداری در حال ساخت است و خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته است.

او گفت: علی رغم استقبالی که مردم از این منطقه نمونه گردشگری دارند امکانات و زیرساخت‌های لازم در این منطقه فراهم نشده است که این مساله هم موجب بروز مشکلات برای مردم می شود و هم اینکه بالاخره گردشگران باید معیشتی را برای اهالی منطقه ایجاد کنند.

استاندار خوزستان افزود: از این رو ما یک منطقه نمونه گردشگری را در منطقه را در حال ساخت داریم البته این طرح مدتی متوقف بود اما اخیرا فعال شده و پیشرفت خوبی داشته و رو به اتمام است.

شریعتی بیان کرد: این منطقه ظرفیت کشاورزی، دامپروری و گردشگری مناسبی دارد و در بخش کشاورزی و دامپروری اقدامات خوبی انجام شده است اما در بخش گردشگری کار زیادی انجام نشده و عمدتا کارها به شکل سنتی انجام شده است.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: در حال حاضر هم در حال افزایش مجتمع های گردشگری هستیم و هم مسایل بومگردی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال رونق است تا بتوانیم به اشتغال و معیشت منطقه متناسب با اقلیم آن و در عین حال با حفظ منابع طبیعی و محیط زیست کمک نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز