سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد:

باشگاه بزرگ پرسپولیس همواره به دنبال برد است/سومین تیم پر طرفدار جهان هستیم/به غیر از چند اشتباه فاحش داوری های لیگ خوب بود/وظیفه من کمک به بهتر شدن باشگاه است/از باشگاه راضی هستم

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۷:۵۴:۰۵
کد خبر: ۹۱۹۶۵۶
باشگاه بزرگ پرسپولیس همواره به دنبال برد است/سومین تیم پر طرفدار جهان هستیم/به غیر از چند اشتباه فاحش داوری های لیگ خوب بود/وظیفه من کمک به بهتر شدن باشگاه است/از باشگاه راضی هستم
گابریل کالدرون در اظهار نظر جالبی گفت: قطعا به دنبال حداقل امتیاز نیستیم و باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیاز دارد که همه بازی‌ها را ببرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد خوزستان در اهواز اظهار کرد: مطمئنا دیدار برابری با فولاد در پیش داریم. رقابت سختی برای هر دو تیم خواهد شد و هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین می‌شوند.

او درباره سوالی در خصوص نقاط قوت و ضعف فولاد و هدف تیمش در این دیدار، گفت: قطعا به دنبال حداقل امتیاز نیستیم و باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیاز دارد که همه بازی‌ها را ببرد. مسلما تیم حریف را بررسی کرده‌ایم. آنها یک باخت دارند. تیم خوب، سرسخت و منسجمی هستند و خوب کار کرده‌اند.

سرمربی پرسپولیس درباره از دست رفتن پنالتی تیمش برابر ماشین سازی توسط علی علیپور و فشار زیاد هواداران روی این بازیکن افزود: علیپور مثل بقیه بازیکنان، یک بازیکن حرفه‌ای است. او مسوولیت این پنالتی را بر عهده گرفت ولی با روش زدن این پنالتی موافق نبودیم ولی برای ما بازیکن مهمی است. من در این شرایط از او حمایت می‌کنم چون می‌خواهد با گل زدن به نحوی معذرت‌خواهی کند. این کاری است که باید انجام دهد و امیدوارم فردا گل زنی کند. او بازیکنی است که همیشه می خواهد موفق باشد و بسیار شور و شوق برای گلزنی دارد و با شخصیت است.

کالدرون درباره عملکرد داوران و داور بازی فردا نیز گفت: در مجموع، داوران ایرانی در سطح بین‌المللی مطرح هستند و ایران توانسته داوران خوبی را معرفی کند. در این لیگ هم به جز چند اشتباه فاحشی که اتفاق افتاد، در مجموع داوری ها خوب بوده است.

او در خصوص تاخیر در پرداخت حقوقش از سوی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: این خبر مربوط به چندین روز قبل است. منتظریم این مشکل حل شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به امکانات باشگاه تا چه حد به اهداف خود رسیده است، گفت: همیشه چیزهایی هست که می‌توانیم آن ها را بهتر کنیم ولی در مجموع از باشگاه و هواداران راضی هستم و وظیفه من این است که کمک کنم باشگاه بهتر شود. این یک وظیفه بزرگی است چون باشگاه از لحاظ تعداد هواداران در رده سوم جهان قرار دارد و باید مدیر، بازیکنان و مربی باشگاه در حد توقعات تماشاگران باشند و کار کنند.

"در این بین علیرضا اشرف(مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس) در خصوص حرف کالدرون مبنی بر اینکه پرسپولیس از حیث هوادار، سومین تیم جهان است، اظهار کرد: کالدرون قبلا هم گفته که پرسپولیس به لحاظ حمایت هوادارانش از این تیم در رده سوم قرار دارد."

کالدرون در پایان در خصوص پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر برنامه ریزی سازمان لیگ و برگزاری رقابت ها اضافه کرد: همیشه می‌توان خیلی از کارها را بهتر انجام داد. به هر حال با توجه به تقویم فیفا، بعضی از دیدارها به صورت فشرده برگزار می‌شوند. از طرفی تیم ملی نیاز به زمان کافی دارد تا آماده شود. اگر بتوانیم هر چهار یا پنج روز یک بازی کنیم، خوشحال و راضی خواهیم بود. در حال حاضر دو تیم در شرایط یکسانی هستیم.

لازم به ذکر است که تیم پرسپولیس از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، مهمان تیم فولاد خوزستان است. این دیدار فردا دوشنبه 13 آبان ماه از ساعت 17:45 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی فولاد آره نا برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما