رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان خبر داد:

ارسال قبض گاز به صورت پیامکی همزمان با ثبت رقم کنتور

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۶:۰۶
کد خبر: ۹۲۰۰۴۱
ارسال قبض گاز به صورت پیامکی همزمان با ثبت رقم کنتور
رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان گفت: همزمان با ثبت رقم کنتور از سوی مامور کنتورخوان، مبلغ قبض به شماره همراه مشترکان پیامک خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی طیبی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه الکامپ و دستاوردهای دولت الکترونیک در خوزستان اظهار کرد: شرکت گاز خوزستان در نمایشگاه امسال در چهار محور، خدمات الکترونیک را ارایه کرده است.

او گفت: خدمات از طریق دفاتر پیشخوان در قالب ۲۶ خدمت به متقاضیان ارایه می‌شود.

رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان، افزود: از آذر ماه امسال، قبوض مشترکان حذف خواهد شد و صورتحساب به شماره همراه مشترکان ارسال می‌شود.

طیبی با بیان این که ارایه خدمات مکان محور بر پایه اطلاعات میدانی تمامی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز برای تبادل اطلاعات بر مبنای جی آی س و از طریق پنجره واحد شهرداری بوده، بیان کرد: تمامی نقشه‌ها و شبکه‌های گازی به صورت دیجیتالی انجام شده است.

او ادامه داد: ارایه خدمات غیر حضوری است و مشترکان بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان یا شرکت امکان دریافت خدمات صورتحساب گاز بها، پرداخت و اعلام رقم کنتور را در اختیار دارند.

رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان اضافه کرد: سامانه‌های تلفن گویا این شرکت با هدف خدمات غیر حضوری در بین شرکت‌های استانی و سازمان‌های خدمات رسان خوزستان پیشرو بوده و از طریق تلفن ۳۱۹۴ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۴۰۰ خدمات ارایه می‌دهد.

طیبی تصریح کرد: شرکت گاز خوزستان امکان ارایه خدمات مربوط به دریافت، پرداخت صورتحساب، اعلام رقم کنتور به مشترکان را در دستور کار خود قرار داده است.

او بیان کرد: به منظور حفظ محیط زیست و ارایه خدمات برخط به مشترکان، شرکت گاز قریب به ۹۰ درصد شماره همراه مشترکان را جمع آوری کرده و طی دو دوره آینده مابقی را هم جمع آوری خواهد کرد که در همان لحظه‌ای که مامور کنتورخوان برای قرایت کنتور و رقم آن مراجعه می‌کند، قبض به روی شماره همراه مشترک پیامک می‌شود.

رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان یادآور شد: شرکت گاز به صورت خود محور درگاه‌ها را در راستای ارتباط با مشتریان برقرار کرده و از طریق دفاتر پیشخوان شرکت گاز نیز امکان ارایه خدمات وجود دارد و ۱۰۰ درصد خدمات را به صورت الکترونیک ارایه می‌دهیم.

طیبی گفت: اطلاعاتی که مربوط به شرکت گاز خوزستان است در سامانه پیاده شده و از طریق وب سرویس به شهرداری و استانداری به صورت یکپارچه خدمات ارایه می‌دهیم.

او افزود: علاوه بر ارسال الکترونیکی گاز  بها، خوداظهاری را هم در دست اقدام داریم تا بدون مراجعه مامور مقابل منزل، مشترکان خودشان با اعلام رقم کنتور امکان دریافت گاز بها را داشته باشند.

رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز خوزستان در پایان گفت: برای هوشمندسازی کنتور‌ها طرحی ارایه شده تا در شهر اهواز یک سری مشترکان به صورت پایلوت مجری باشند و قرایت از راه دور اتفاق بیفتد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز