رییس اداره کتابخانه های عمومی شادگان بیان کرد:

شهرستان شادگان ۴ باب کتابخانه عمومی دارد

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۹:۱۴
کد خبر: ۹۲۲۹۸۰
شهرستان شادگان ۴ باب کتابخانه عمومی دارد
رییس اداره کتابخانه های عمومی شادگان گفت: شهرستان شادگان فقط دارای ۴ باب کتابخانه عمومی است.

حسین صالحی امروز در گفت و گو با برنا در شادگان اظهار کرد: مخزن این کتابخانه ها در موضوع های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، تاریخی، اجتماعی، رمان، داستان، کتاب های کمک درسی و کتاب های کودکان و نوجوانان است.

او با بیان اینکه این شهرستان دارای یک کتابخانه نهادی در شهر و سه کتابخانه دیگر در بخش‌های دارخوین و جفال و خنافره است، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌تواند در ایمن و سالم ماندن افراد جامعه نقشی موثر داشته باشد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شادگان افزود: کتابخانه های شهرستان شادگان در راستای اهداف خود و ارتقای سطح اطلاع رسانی و به منظور شناساندن فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نسل جوان مخصوصا دانش پژوهان و دانشجویان در عرصه علم و فرهنگ اقدام به انجام فعالیت های تبلیغی به مناسبت های مختلف کرده است.

صالحی در پایان بیان کرد: توجه به کتابخانه های عمومی و کتابخوانی در ارتقای سطح آگاهی جامعه اثر مستقیم دارد، با وجود فضای مجازی و فناوری های جدید، نیاز است بیش از پیش تلاش شود تا جایگاه اصلی و ویژه کتاب هنوز در جامعه حفظ بشود چرا که افزایش میزان مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه باعث ارتقای آن خواهد شد.

 

 

 

 

 

نظر شما