مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیان کرد:

شهرداری اهواز به ترویج فرهنگ کتابخوانی در پارک ها کمک کند/پیشنهاد راه اندازی کافه کتاب در پارک های اهواز

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۳:۳۳
کد خبر: ۹۲۳۰۱۲
شهرداری اهواز به ترویج فرهنگ کتابخوانی در پارک ها کمک کند/پیشنهاد راه اندازی کافه کتاب در پارک های اهواز
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: شهرداری با امکانات وسیعی که دارد برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در پارک ها اقدام کند تا بتوانیم در پارک ها شاهد ظهور و بروز کافه کتاب ها هم باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، وحید کیانی ظهر امروز دوشنبه در آیین گشایش نمایشگاه کتاب"حال خوش خواندن" در کتابخانه مرکزی اهواز، اظهار کرد: آنچه برای ما و دیگر نهادهای فرهنگی به ویژه اداره کل کتابخانه های عمومی اهمیت دارد تربیت کودک و نوجوان کتابخوان و ارزش آفرین با مهارت های مثبت است.

او گفت: این فرصتی را برای راهیابی کتاب به خانواده ها فراهم می کند تا خانواده ها را تحت تأثیر خود قرار دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همپای اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان در هفته کتاب و در قالب شعار مشترک"حال خوش خواندن" فعالیت های خود را در عرصه کتاب و کتابخوانی دنبال می کند.

کیانی بیان کرد: بر اساس تقویم زمانی که در اختیار مراکز کانون در سراسر استان قرار دادیم، هفته کتاب و کتابخوانی به شکل مفصل گرامی داشته می شود.

او با بیان این که توجه به زیرساخت های فرهنگی در جامعه برای فرهنگ مهم است، تصریح کرد: هر چه زیرساخت های فرهنگی در جامعه عمق بیشتری پیدا کند و محتوای بیشتری را تحت پوشش قرار دهند، جامعه سالم تری داریم و کودکان و نوجوانان و جوانان ما از خطر آسیب های اجتماعی دورتر خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: امیدوارم فرصتی ایجاد شود که شهرداری با امکانات وسیعی که دارد برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در پارک ها اقدام کند و بتوانیم در پارک ها شاهد ظهور و بروز کافه کتاب ها هم باشیم.

کیانی در پایان بیان کرد: با ایجاد و توسعه کافه کتاب ها، بیشتر به مردم و اهالی دانایی و معرفت نزدیک می شویم و آینده جامعه در گروی همین رفتارهای عمیق فرهنگی است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز