فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

اعضای باند زور گیری و سرقت از مسافران آبادان دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۵:۱۸
کد خبر: ۹۲۳۷۰۶
اعضای باند زور گیری و سرقت از مسافران آبادان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری اعضای باند سرقت و زورگیری از مسافران با 9 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد:  در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی و کیف قاپی از مسافران درون شهری و برون شهری که توان مقابله در برابر سارقان را نداشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ با سه سرنشین پس از شناسایی خیابان ها و اماکن خلوت و فاقد روشنایی، سوژه خود را انتخاب و با شیوه های مختلف او را به محل مورد نظر واقع در جاده ماهشهر هدایت می کردند.

تقی  زاده افزود: اعضای این باند خشن با دستکاری شماره پلاک خودروی خود؛ هنگام سرقت، مالباختگان را با سلاح سرد و انجام اعمال خشن کیف پول، موبایل و وسایل همراهی مسافران را به سرقت می بردند و در برخی موارد نیز مالباخته را مورد ضرب و جرح بدنی قرار دادند که دو نفر از مالباختگان مجروح اتباع عراقی بودند.

مقام عالی انتظامی آبادان بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۵ احمد آباد با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای این باند شرور شدند که با هماهنگی مقام قضایی هر سه آنها در یک عملیات غافلگیرانه در محدوده بیمارستان شهید بهشتی دستگیر و به کلانتری محل انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با اشاره به اینکه سارقان به 9 فقره سرقت خشن اعتراف کردند، افزود: از داخل خودروی متهمان مدارک هویتی اتباع عراقی، مقدار پنجاه و سه هزار دینار عراقی، چهار دستگاه تلفن همراه، سه عدد کوله پشتی متعلق به مسافران و مقداری مدارک هویتی مربوط به مالباختگان کشف و ضبط شد و پرونده ای در این خصوص تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

 

 

 

 

 

نظر شما