هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران؛

تقسیم امتیازات در مسجدسلیمان/دشت یک امتیازی منصوریان در شهر نفتی ها

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۷:۳۲
کد خبر: ۹۲۹۶۱۴
تقسیم امتیازات در مسجدسلیمان/دشت یک امتیازی منصوریان در شهر نفتی ها
شاگردان مهدی تارتار در دیدار خانگی خود مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دوازدهمین دیدار خود میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بود که در پایان این رقابت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاید مهمترین لحظه این دیدار را باید تشخیص پنالتی داور دانست. در دقیقه 49 این رقابت ارسال زمینی مجید عیدی به دست مسعود ابراهیم‌زاده مدافع چپ ذوب‌آهن برخورد کرد تا با تشخیص داور یک پنالتی به سود نفت مسجدسلیمان اعلام شود اما معراج اسماعیلی توانست شوت زمینی حسین ابراهیمی را مهار کند و یکی از مسلم ترین فرصت های شاگردان تارتار را از آنها دریغ کند.

هر چند تیم نفت مسجدسلیمان در این دیدار صاحب موقعیت های بسیاری شد اما هیچ کدام منجر به عبور توپ از دروازه ذوبی ها  نشد و دو تیم در پایان هفته دوازدهم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

در همین راستا مهدی تارتار در این دیدار سوشا مکانی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی(63- محمد ابراهیمی)، صادق صادقی(1+90- حسین دوست‌دار)، احمد الجبوری(70- فرشاد جانفزا) و فرزاد حاتمی را به میدان فرستاده بود.

همچنین معراج اسماعیلی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر(80- محمدرضا عباسی)، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا منظمی(65 - رضا حبیب زاده)، امیرارسلان مطهری(87- مهران درخشان‌مهر) بازیکنان علیرضا منصوریان را در مصاف با نفت مسجدسلیمان تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمدرضا اکبریان و کمک‌ محمد عطایی و علی رعیت برگزار شد و نظارت این دیدار بر عهده محمود رفیعی بود.

در این دیدار حسین ابراهیمی(7)، حامد نورمحمدی(72) و صادق صادقی(74) از نفت مسجدسلیمان کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم های نفت مسجدسلیمان در پایان هفته دوازدهم با 18 امتیاز فعلا در جایگاه پنجم و تیم دوب آهن اصفهان با 11 امتیاز در جایگاه 11 لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز