هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران؛

برد ۳ امتیازی شاگردان نکونام در خانه/فولاد ۲ - گل گهر سیرجان ۰

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۵:۲۸
کد خبر: ۹۲۹۶۲۸
برد ۳ امتیازی شاگردان نکونام در خانه/فولاد ۲ - گل گهر سیرجان ۰
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دوازدهمین دیدار خود با دو گل تیم گل گهر سیرجان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دوازدهمین دیدار خود در ورزشگاه زیبای فولاد آره نا میزبان تیم فوتبال گل گهر سیرجان بود که در پایان این رقابت با دو گل بر مهمان خود به پیروزی رسید.

نیمه اول این دیدار و در دقیقه 22 سانتر عباس بوعذار از سمت چپ وسط زمین به ایوب والی رسید تا این بازیکن از این فرصت بهترین استفاده را ببرد و با شوت توپ به کُنج دروازه میلاد فرهانی، فولاد را در همان دقایق ابتدایی این دیدار پیش بیندازد.

نیمه دوم این رقابت نیز با برتری شاگردان فولاد در نتیجه و میدان داری همراه بود تا اینکه در آخرین دقیقه وقت اضافه نیمه دوم(4+90)، حسن بیت‌سعید در میانه زمین صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و دومین گل فولاد را با یک بغل پا به ثمر رساند تا به این ترتیب فولاد در یک دیدار خانگی با دو گل بر مهمان خود به پیروزی برسد.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار شهاب گردان، ایوب والی، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان(88- موسی کولی‌بالی)، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، محمد قاسمی‌نژاد(84- روح‌الله سیف‌اللهی)، حسن بیت‌سعید، عباس بوعذار(66- صابر حردانی) و لوسیانو پریرا را به میدان فرستاده بود.

همچنین میلاد فراهانی، سید عبدالله حسینی، علی قربان‌خانی(86- پدرام قاضی‌پور)، یوسف وکیا، پیمان گلزاری، مهرداد عبدی، پیمان نامور(56- مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، رضا محمودآبادی(67- مهدی زبیدی)، بهنام برزای و پیمان رنجبری بازیکنان مجید جلالی در مصاف با فولاد خوزستان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت علی بای و کمک‌ محمد راهی و میلاد قاسمی برگزار شد و نظارت این دیدار بر عهده حسین خانبان بود.

در این دیدار ایوب والی(43) و لوسیانو پریرا(5+90) از فولاد، سید عبدالله حسینی(54) و مهران گلزاری(67) از گل‌گهر سیرجان کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم های فولاد خوزستان در پایان هفته دوازدهم با 19 امتیاز فعلا در جایگاه پنجم و تیم گل گهر سیرجان با پنج امتیاز در جایگاه 15 لیگ برتر قرار دارند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز