سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد:

انصاف داشته باشید و قضاوت کنید/فراموش کردید تیم‌های لیگ از نفت سه امتیاز می‌گرفتند/پول استخراج نفت هزینه تیم‌های فوتبال نمی‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۴:۵۵
کد خبر: ۹۲۹۶۴۰
انصاف داشته باشید و قضاوت کنید/فراموش کردید تیم‌های لیگ از نفت سه امتیاز می‌گرفتند/پول استخراج نفت هزینه تیم‌های فوتبال نمی‌شود
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست پایانی تیمش با ذوب آهن گفت: فکر می کنم فراموش کرده‌اید که سال گذشته همه تیم‌ها از نفت سه امتیاز می‌گرفتند. منصفانه قضاوت کنید و انصاف داشته باشید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی تارتار پس از تساوی خانگی تیمش در مقابل ذوب آهن در نشست خبری پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرمربی تیم ذوب آهن پیغامی برای شما به من داد که به دلیل همزمانی پرواز امکان حضور در این نشست برایش میسر نیست.

او در خصوص روند بازی تیمش در این دیدار گفت: مالکیت توپ در اختیار ما بود اما صاحب موقعیت مناسب نشدیم، یکی دو بازیکن ما نیز در باد پیروزی هفته قبل در خواب بودند که در بین دو نیمه تذکر لازم را به آن‌ها دادم.

تارتار با بیان اینکه یک ضربه پنالتی ما متاسفانه به گل تبدیل نشد، افزود: ابراهیمی پنالتی زن اول تیم است و در تمرینات پنالتی ها را به گل تبدیل کرده اما بازیکنان بزرگ دنیا هم زمانی نتوانستند پنالتی ها را به گل تبدیل کنند. در این دیدار ذوب‌ آهنی ها به خواسته‌یشان رسیدند اما حسرت این رقابت خانگی برای ما باقی ماند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به سوالی در خصوص چیدمان تیمش با ناراحتی بیان کرد: شما بیایید ترکیب تیم ما را بچینید، آن‌ وقت شرایط نفت درست می‌شود! فکر می کنم فراموش کرده‌اید که سال گذشته همه تیم‌ها از نفت سه امتیاز می‌گرفتند. منصفانه قضاوت کنید و انصاف داشته باشید.

تارتار با یادآوری اینکه امکانات دو باشگاه را کنار هم بگذارید و بعد قضاوت کنید، اضافه کرد: باید پذیرفت که در حد لیگ برتر صاحب امکانات نیستیم و پولی که بابت استخراج نفت به دست می‌آید، هزینه تیم‌های فوتبال نمی‌شود.

او افزود: مسوولان باید فکری به حال تیم کنند و من از آنها می‌خواهم که یک فکر اساسی اتخاذ شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان بیان کرد: بعد از دیدارمان با تیم نساجی زمین تمرین ما زیر کشت رفته و نتوانستیم حتی یک جلسه هم در زمینمان تمرین کنیم، در این شرایط چگونه باید انتظار داشته باشیم که تیم در مقابل حریفش خوب بازی کند و نتیجه دلخواه را بگیرد، آن هم در شرایطی که پنالتی اش را هم از دست داده است.

لازم به ذکر است که دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز