استاندار خوزستان تاکید کرد:

مشکلات آب و فاضلاب اسلام آباد اهواز باید سریع تر رفع شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۹:۴۵
کد خبر: ۹۳۰۶۴۸
مشکلات آب و فاضلاب اسلام آباد اهواز باید سریع تر رفع شود
استاندار خوزستان بر توجه ویژه به مسیله آب و فاضلاب منطقه اسلام آباد اهواز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات منطقه اسلام آباد اهواز ضمن تاکید بر تسریع در رفع مشکلات در این خصوص، اظهار کرد: رفع مشکلات این منطقه با همکاری و هماهنگی متولیان و دستگاه ها امکان پذیر است.

او با تاکید بر اینکه مشکلات منطقه اسلام آباد با الگو گیری از اقداماتی که برای منطقه مهدیس انجام شد، رفع می شود، گفت: با عزم جدی و اراده خدمت رسانی به مردم، پروژه به پروژه و در بازه های زمانی این مشکلات مرتفع می شود.

استاندار خوزستان اولویت اول و اصلی را رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب بیان کرد و افزود: با توجه به اهمیت سلامت مردم، توجه به مسیله آب و فاضلاب از ضروریات و اولویت ها بوده و از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی حل می شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به اینکه در حوزه درمان، مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: در بخش مدارس و شهرداری هم مشکلاتی وجود دارد که دستگاه های متولی این حوزه باید با سرعت بیشتری در راستای رفع این موارد اقدامات لازم را انجام دهند.

شریعتی در پایان با تاکید بر اینکه باید شرایط سکونت و زندگی بهتر برای شهروندان منطقه اسلام آباد اهواز فراهم شود، تصریح کرد: دستگاه ها موظف هستند هر کدام بنا به وظایف محوله، فعالیت های خود را پیش برده و در جلسات آینده گزارش کار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز